מכוני שמיעה בחיפה. מאגר INGIMAGE
מכוני שמיעה בחיפה. מאגר INGIMAGE

שומעים אתכם: מכוני שמיעה מומלצים בחיפה

הקשיים אשר חווים אנשים המתקשים לשמוע, דחפו את תעשיית מכשירי השמיעה קדימה ויצרו צורך ממשי בפתרונות איכותיים ומתקדמים. בשנים האחרונות, מכשירי השמיעה התקדמו באופן דרמטי, וכיום מיוצרים כטכנולוגיית הייטק לכל דבר: זעירים, קלים לשימוש ודיסקרטיים. בחיפה ממוקמים שניים ממכוני השמיעה המובילים בישראל, המציגים את הפתרונות המתקדמים ביותר בעולם בתחום

פורסם בתאריך: 5.12.18 21:58

עדכון אחרון: 13.7.20 09:00

סאונדבדיקות שמיעה ומכשירי שמיעה

מכון 'סאונד -בדיקות ומכשירי שמיעה' מתמחה במתן פתרונות שמיעה מתקדמים ברמה המתקדמת בעולם ובהתאמה מקצועית ואישית לצרכי המטופל.

המכון מבצע בדיקות שמיעה אבחוניות, בשילוב טכנולוגיה מובילה מסוגה, לכל הגילאים: מתינוקות ופעוטות  ועד אנשים בוגרים ומבוגרים .

מהי לקות שמיעה?

לקות שמיעה היא פגיעה ביכולת לשמוע צלילים וקולות וכן ביכולת לשמוע ולהבין דיבור בסביבות שונות. הפגיעה יכולה להיות בדרגות שונות: החל מפגיעה מזערית וכלה בחירשות מלאה. לקות השמיעה יכולה להיות באוזן אחת או בשתי האוזניים.

שמיעה תקינה חיונית בכל הגילאים, אולם אצל ילדים היא קריטית במיוחד שכן היא משפיעה על התפתחות השפה והדיבור שלהם וכן על התפתחותם הרגשית, החברתית והאינטלקטואלית. לכן, חשוב מאוד לטפל מוקדם ככל האפשר בליקויי שמיעה של ילדים. לשם כך, יש צורך בגילוי מוקדם של הבעיה.

במבוגרים עלול ליקוי שמיעה לגרום לקשיים בתקשורת הבינאישית וכתוצאה מכך לבידוד חברתי ולתסכול רב. לכן גם אצלם חשוב מאוד לאבחן את הבעיה ולטפל בה מוקדם ככל האפשר.

בדיקות שמיעה

הבדיקות מבוצעות עי אודיולוגים – קלינאי תקשורת – עם רישיונות והסמכה,  מקצועיים עם ניסיון רב שנים אשר התמחו בתחום האודיולוגיה  – בדיקות שמיעה והתאמת מכשירי שמיעה.

הקלינאי יערוך בדיקת שמיעה ולאחריה יבנה תוכנית טיפולית לשיקום השמיעה של המטופל. הוא ילווה את המטופל עד להגעה לתוצאה אופטימלית, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שיכלול של מצבו האובייקטיבי והעדפותיו האישיות. במכון סאונד עוקבים  אחר המטופל ואיכות השמיעה שלו גם לאחר שרכש את המכשיר. המטופל מגיע לביקורת שנקבעת מראש  ובמשך כל תקופת האחריות הוא מוזמן להגיע בכל עת לסניפנו, לקבלת שירות.

בדיקות השמיעה מבוצעות בחדרים אקוסטיים, מצוידים במכשור חדשני מהמתקדמים בעולם, ואשר עומדים בדרישות תו תקן.

תמונה ממאגר Shutterstock. באדיבות מכון סאונד

תמונה ממאגר Shutterstock. באדיבות מכון סאונד

מכשירי שמיעה

מכשירי השמיעה של סאונד תוצרת New Sound מהשורה הראשונה בעולם, מצטיינים בטכנולוגיה גבוהה ומציעים פתרונות שמיעה מתקדמים לקשת רחבה מאוד של לקויות שמיעה (כולל בעיות טינטון).

מכשירי השמיעה נחלקים ל- 2 משפחות עיקריות:

מכשירים פנימיים – בתוך תעלת השמע – מגיעים בגדלים שונים מזעירים מאוד שאינם נראים לחלוטין ועד למכשירים שמכסים את שטח האפרכסת – בהתאם לירידת השמיעה ותוך התחשבות ברצון והעדפות המטופל.  גודל המכשיר לא מצביע בהכרח על טיבו ו'חוכמתו' של המכשיר.

מכשירים חיצוניים – מאחורי האוזן – מהמתקדמים בעולם – מופיעים בתצורות, בגדליםואפילו בצבעים שונים. מכשירים עם/בלי רמקול בתעלת השמע, עם/בלי סוללות נטענות, מכשירים עם שליטה ובקרה ממכשיר טלפון חכם.

במכון סאונד אומרים: "אנו מצטיינים בזמן אספקה מהירת ומכשירים בהתאמה אישית (מכשיר תוך אוזני) מסופקים בתוך  24  – 48 שעות. למכון 'סאונד- בדיקות ומכשירי שמיעה' פרישה ארצית של סוכנים מורשים מצפון עד דרום.

"הסניף הראשי נמצא במרכז הכרמל – חיפה. בסניף זה ממוקמת המעבדה שלנו שנותנת שירות לכלל הסניפים. המעבדה נותנת שירות תיקונים מהיר לכלל המכשירים גם למכשירים מחברות אחרות.

"הסניף בנהריה בעל הסכמים עם חלק מקופות החולים,  ובימים אלו אנו פועלים להחיל את ההסכמים גם בסניף חיפה ואף פועלים להרחיב את ההסכמים עם כלל קופות החולים בארץ.

"כלל הלקוחות שלנו החברים בקופות חולים אשר אין לנו עדיין הסכמים איתן, יזכו להנחות והטבות מפליגות והמחירים אצלנו יהיו בהחלט ברי תחרות מול מכונים אחרים, שלהם יש הסכמים עם הקופות. בעת הצורך אנו מבצעים ביקורי בית ומספקים שירות למכשירי כל החברות,בתשלום. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. משפחת 'סאונד – בדיקות ומכשירי שמיעה'".

מכון סאונדבדיקות ומכשירי שמיעה

כתובת המכון: אחד העם 12, נהריה 04-9922305, 050-7777989

וודגווד 4, חיפה (מרכז הכרמל) 04-8677328 050-9494155

מעבדת תיקונים. תמונה ממאגר Shutterstock. באדיבות מכון סאונד

מעבדת תיקונים. תמונה ממאגר Shutterstock. באדיבות מכון סאונד


מכון אודיולוגי ומרפאה למחלות אוזניים וסחרחורת – אילנה וד"ר יהודה הולדשטיין

במרפאה הרב תחומית לאבחון וטיפול במחלות אוזניים וליקויי שמיעה וסחרחורת, שהקימו אילנה וד"ר יהודה הולדשטיין בשנת 1977, ניתן לעשות את כל בדיקות השמיעה האפשריות.
השילוב של שני כוחות תחת קורת גג אחת – ד"ר יהודה הולדשטיין, רופא מומחה למחלות א.א.ג, אוטולוג (מומחה ברפואת אוזניים) ואוטו נוירולוג (מומחה ומאבחן סחרחורת והפרעות שיווי משקל) ואילנה הולדשטיין, קלינאית תקשורת מוסמכת ומנוסה ואמצעי האבחון המתקדמים העומדים לרשותם הם נותנים מענה ופתרון לאבחון קשת רחבה של בעיות ומחלות אוזניים.

אילנה ויהודה הם חלוצים בתחום השירות האודיולוגי הפרטי בצפון. שמו של המכון שהקימו הולך לפניו כך שמגיעים אליהם מטופלים מכל קצוות הארץ. במכון האודיולוגי אילנה ויהודה עובדים בשיטה ייחודית שאין כדוגמתה בישראל – אם בכל שאר מכוני השמיעה מבצעים רק בדיקת שמיעה התנהגותית, במכון של יהודה ואילנה כל מטופל שמגיע למרפאה עובר סוללת בדיקות מקיפה הכוללת את בדיקת השמיעה הסובייקטיבית ובנוסף בדיקות אובייקטיביות (טימפנומטריה, רפלקסים אקוסטיים והדים קוכלארים וBERA לפי הצורך). המכשור המתקדם מאפשר ביצוע בדיקת BERA ללא הרדמה לתינוקות עד גיל חצי שנה ולמבוגרים.
לאנשים הסובלים מרעשים באוזניים (טנטון), מבוצעות גם בדיקות שונות לאפיון הטנטון (תדר,עוצמה,מיסוך,עקומות פלדמן ועוד) המסייעות לאבחנה ולטיפול בבעיה זו.

המידע מכל תוצאות הבדיקות מוצלב על מנת לרדת לשורש הבעיה ולהגיע לאבחנה המדויקת ביותר, זאת כמובן בנוסף לאבחנות ולטיפולים המתאפשרים במרפאת א.א.ג הצמודה למכון.
יתר על כן, בדיקות השמיעה במרפאה הרב תחומית מבוצעות באוזניות מיוחדות המאפשרות בדיקה בתדרים גבוהים מעבר לטווח המקובל, ולכן ניתן לאתר בעזרתן בעיות שלא יאובחנו בשום מקום אחר. אוזניות אלה גם מונעות תופעה של "מעיכת" האפרכסת אשר יכולה לגרום לליקוי שמיעה לא אמיתי.

לפני מספר שנים, הגיעה למרפאה הרב תחומית מטופלת שחשה שנסתמה לה האוזן למרות שכל בדיקות השמיעה שעברה בקופת חולים יצאו תקינות: "אנחנו בדקנו בכל טווח השמיעה ואכן באותה האוזן התגלה ליקוי רציני מאוד בתדרים מעל 8 קילוהרץ. במרבית מכוני השמיעה בודקים את טווח השמיעה עד 8 קילו הרץ, אבל השמיעה שלנו מגיעה עד 20 קילו הרץ ובסוג האוזניות המתקדמות שיש במכון מתאפשר לנו לבדוק את כל הטווח הזה", מסביר ד"ר הולדשטיין. גם רעשים באוזניים (טנטון) אצל נפגעי תאונות דרכים קלות (צליפת שוט צווארית) יכולים להיגרם עקב ליקוי שמיעה בתדרים אלה בלבד.

במהלך השנים נבדקו במרפאה הרב תחומית עשרות אלפי מטופלים מקופות החולים השונות, משרד הביטחון, המוסד לביטוח לאומי וכמובן גם לקוחות פרטיים. כיוון שד"ר הולדשטיין הינו יועץ לבתי משפט בתחומו, מתמחה המכון באבחון שמיעה לצרכים משפטיים ואף מבצע בהרשאת משרד הכלכלה בדיקות שמיעה תעסוקתיות.

אחד היתרונות המובהקים הוא שכל הבדיקות והאבחונים מתאפשרים בפגישה אחת תחת קורת גג אחת ומבלי לכתת רגליים בין רופאים והפניות למכונים שונים, שלעיתים דורשים המתנה של חודשים כאשר בינתיים הבריאות היא זו שמוטלת על הכף. הדחיפות היא קריטית בעיקר כאשר מתרחש ליקוי שמיעה פתאומי והעצב נפגע, במקרים אלו יש לאבחן ולטפל בבעיה תוך זמן קצר על מנת שלא ייגרם נזק בלתי הפיך. כל מטופל אשר מגיע למכון של אילנה ויהודה זוכה ליחס חם ואישי, אילנה ידועה כמי שמפעילה את קסמיה על ילדים, ועל אף שבדיקות שמיעה הן לא בדיוק כוס התה של הילדים, ודורשות סבלנות משום שאורכן נע בין 30-40 דקות, הילדים מתחברים לגישה הנעימה של אילנה ותמיד יוצאים עם חיוך מהמכון.

החזרים כספיים ניתנים עבור ייעוץ עם ד"ר הולדשטיין לחברי ביטוח משלים של הכללית ולאומית, ולבעלי פוליסות ביטוח פרטיות עבור ייעוץ רפואי ובדיקות אבחנתיות.

להזמנת תור מראש למרפאה הרב תחומית, אנא צרו קשר:

טלפון: 04-8512930

כתובת: העלייה השנייה 29 בת גלים, חיפה

לינק לאתר

אילנה וד"ר יהודה הולדשטיין. צילום: אינפומד

אילנה וד"ר יהודה הולדשטיין. צילום: אינפומד


שיקום שמיעה מקצועי עושים בשטיינר

לוגו שטיינר

לוגו שטיינר

רשת מכוני שטיינר מכשירי שמיעה, כיום חלק מחברת סונובה ישראל (חברת בת של Sonova AG השוויצרית), הוקמה בחיפה בבניין המיתולוגי בעבאס 10 – בו ממשיך לפעול עד היום סניף הדגל של הרשת. החברה הוקמה ב-1949 על ידי הרמין ופרניו שטיינר שהשיקו את תחום שיקום השמיעה בישראל. החברה החיפאית שכיום פועלת מפארק מדעי החיים החדש ליד מת"מ, מובילה מאז ומתמיד את שוק מכשירי השמיעה בישראל. לרשת למעלה מ-200 עובדים, 28 סניפים ו-70 סוכנים בפריסה ארצית.

באזור חיפה לשטיינר מכוני שמיעה בהדר, באחוזה, בטירת כרמל, בטבעון וביוקנעם. בסניפי החברה שירותי שיקום שמיעה מא' ועד ת' – תהליך השיקום מתחיל בפגישה עם קלינאי תקשורת שישוחח וינסה להבין יחד אתכם מהם הצרכים והרצונות שלכם. להבנת סגנון החיים הייחודי שלכם ואופן תפקודכם ביום יום השפעה מכרעת על הצלחת שיקום השמיעה שלכם! לאחר ההכרות אתכם ופענוח והבנת בדיקת השמיעה שלכם, הקלינאי ימליץ על מכשירי השמיעה המתאימים לכם ביותר. כל המכשירים שאנו מתאימים הם מתוצרת חברות פונאק ויוניטרון, יצרני מכשירי השמיעה המתקדמים והנמכרים ביותר בעולם. המכשירים ימסרו לכם לתקופת ניסיון ללא התחייבות וייקבע לכם מועד לביקורת במהלך השבועיים העוקבים.

הייעוץ, כמו גם תקופת הניסיון בסניפי שטיינר הם ללא תשלום או התחייבות מצדכם. לשטיינר הסדרים עם כל קופות החולים, עם משרד הבריאות ועם משרד הביטחון. ברשת שטיינר תוכלו לרכוש גם אטמים נגד רעש ומים, אביזרי עזר כגון טלפונים ושעונים מעוררים מיוחדים ללקויי שמיעה, מערכות טלוויזיה, סוללות למכשירים, מוצרים להקלה על טינטון ועוד. במידה ומכשירי השמיעה כבר לא כל כך עוזרים תוכלו לקבל בשטיינר גם ייעוץ לשתל קוכליארי; החברה משווקת גם שתלים קוכליאריים מבית Advanced Bionics .

אריק שטיינר, מנכ"ל החברה בישראל ודור שלישי למשפחה המייסדת, משוקם כבר מספר שנים באמצעות מכשירי השמיעה של פונאק: "חשוב להתחיל תהליך שיקום שמיעה מוקדם ככל האפשר. מעבר לתרומה העצומה לאיכות חייכם ביום יום, השיקום מוכח כמונע נסיגה קוגניטיבית ומקטין את ההסתברות לדיכאון, דמנציה ואלצהיימר", מסביר שטיינר.

כשאתם ניגשים לטפל בשיקום השמיעה שלכם או של בני משפחותיכם, אל תיקחו סיכונים מיותרים – שקמו את שמיעתכם בשטיינר, אצל המומחים עם הניסיון הרב ביותר בתחום. מומלץ להגיע לפגישה עם בן משפחה, חבר או שותף לחיים שתרצו כי ילווה אתכם בתהליך שיקום השמיעה שלכם.

לאחרונה הגיעו לרשת שטיינר ולסוכנים המורשים של סונובה ישראל מכשירי השמיעה החדשים של פונאק, מכשירי מארוול – Marvel – והם ממש אהבה מהצליל הראשון! המכשירים הינם פרי מחקר ופיתוח שנמשכו שנים רבות. במכשירי מארוול של פונאק מיקדנו את תשומת ליבנו במה שהייתם רוצים ומצפים לקבל- חוויה של צליל ברור ועשיר, הבנת דיבור טובה יותר ברעש, פחות מאמץ שמיעתי ברעש, עם קישוריות ישירה לכל טלפון חכם (אנדרואיד, אפל,IOS וכל מכשיר תומך בלוטות'), לכל מכשיר טלוויזיה וכל זאת במכשירי שמיעה קטנטנים, יפים, נוחים וקלים לשימוש. ניתן לקבל גם דגם נטען שמספק למעלה מ-24 שעות שימוש, כולל שיחות טלפון וסטרימינג, בטעינה מהירה של 3 שעות הטענה בלבד!

מכשירי שמיעה מתקדמים. תמונה באדיבות חברת PHONAK

מכשירי שמיעה מתקדמים. תמונה באדיבות חברת PHONAK

רוצים לדעת עוד? כנסו לקישורים המצורפים וגם אתם תוכלו ליהנות מאיכות שמיעה ללא פשרות!

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

כתובת: נתיב האור 1, פארק מדעי החיים, חיפה.

טלפון: 1-700-500-315

משרדי הנהלת סונובה ישראל, בניין פארק מדעי החיים, חיפה

משרדי הנהלת סונובה ישראל, בניין פארק מדעי החיים, חיפה


מדטון הדים – שירות VIP לצד קדמת הטכנולוגיה בתחום מכשירי השמיעה

לוגו מדטון

לוגו מדטון

חברת מדטון הדים נוסדה בשנת 1975 ע"י מר יצחק דוידוביץ' ומונה כיום 30 מכוני שמיעה ברחבי הארץ. החברה הינה חלק מקונצרן השמיעה הבינלאומי Dimant William.

במדטון הדים מוצעים מגוון פתרונות מתקדמים, הרבה מעבר לכל מכון סטנדרטי במחירים המתחרים בהוגנות מול השוק הציבורי וקופות החולים. השירות הפרטי הוא מקצועי, נגיש, ואישי, מלווה במכשור החדיש ביותר בתחום.

במדטון הדים תזכו לקבל את המענה הטוב ביותר לכלל בעיות השמיעה, בזמינות מיידית ללא סחבת. כשנכנסים לאחד מ-30 הסניפים של מדטון הדים זוכים לחוויה מסוג אחר. שירות לקוחות 360 מעלות לכל לקוח ולקוח, לצד מקצועיות ופתרונות טכנולוגים מהמתקדמים ביותר בעולם מכשירי השמיעה. כל סניף מאויש בקפידה ע"י צוות מקצועי של אודיולוגים מהשורה הראשונה ובעלי סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות ומקצועיות שילוו אתכם בתהליך באופן מסור ואישי.

לקוחות החברה מקבלים ליווי החל משלב האפיון ועד לשלב השיקום. מעבר לבדיקות המוכרות של קופות החולים ומכוני שמיעה אחרים, במדטון מתבצע פרוטוקול בדיקות מקיף וייחודי הכולל גם בדיקות טווח צלילים גדול יותר, בדיקת טווחי שמיעה, בדיקת רמות נוחות ואי נוחות, ובדיקות תפיסת דיבור על רקע רעש. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה ובזמן כיוון המכשיר, הצוות המקצועי משתמש במכשיר ייחודי (REM) המבצע מדידות באוזנו של הלקוח וממקסם את כיוון המכשיר בצורה אישית אופטימלית. ואחרי כל זאת, השירות אינו מסתיים כאן. צוות מדטון הדים בוחן את תפקוד המכשיר לעומקו, באמצעות סדרת בדיקות מעמיקות, לטובת הקפדה על האיכות ושביעות רצון לקוחות החברה.

מדטון הדים היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Oticon הדנית – מכשירי שמיעה, Medical Oticon פתרונות שמיעה מושתלים, Interacoustic פתרונות שמיעה ושיווי משקל, Rex Med ציוד דיאגנוסטי, ETS תאים אקוסטיים וכן Sonic מכשירי שמיעה. כמו כן, היבואנים היחידים של מכשיר השמיעה OPN מבית Oticon המהווה בשורה בעולם מכשירי השמיעה ונחשב לפריצת דרך טכנולוגית, המכשיר בעל מעבד עוצמתי המבוסס על טכנולוגית הבינה המלאכותית סורק את הסביבה 100 פעמים בשנייה, 360 מעלות ומאפשר שמיעה והבנת דיבור– גם בסביבות רעש מורכבות. לכל לקוח מתאפשרת תקופת ניסיון בת חודש עם מכשירי השמיעה ללא התחייבות.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

טלפון: 2254*

פקס: 04-8719583

כתובת: רחוב שדרות הנשיא 134 קניון האודיטוריום.

שעות פעילות: יום ב’ 8:00-19:00 ,ימים א’,ג’,ד’,ה’ 8:00-16:00.

מדטון הדים

מדטון הדים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אליהו אלירום

    חבל שכל הכתבות האלו הן שיווקיות. אני מאוד מרוצה ממדנט מכשירי שמיעה וממליץ עליהם. לא ברור לי איך הם מחוץ לרשימה הזו?
    https://medent.co.il/ היו היחידים שהצליחו לבצע לי התאמה מושלמת לאוזן ולשמיעה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אליהו זו היא כתבה שיווקית עם עכל המשתמע מכך, אם אתה מרוצה מה טוב. .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר