הדמיית פנים הצלפים 8. קרדיט: קטרינה
הדמיית פנים הצלפים 8. קרדיט: קטרינה

חוויית מגורים נעימה ואיכותית באזורי הביקוש בחיפה

פורסם בתאריך: 19.12.18 14:11

חברת הייזום והבנייה דורפברגר יזום ניהול והשקעות בע"מ מתמחה בייזום וביצוע של פרויקטים לפי כל מסלולי תמ"א 38. החברה הנושאת איתה שנים של נסיון בכל הקשור לתמ"א 38, כבר הבינה מזמן כי מעבר לבניינים מדובר כאן בחיים של אנשים בראש ובראשונה. זו הסיבה שהחברה מעמידה את צרכי הדיירים בראש סדר העדיפויות, וכך ניתן לראות כי הדיירים מקבלים יחס אישי ומקצועי באופן יוצא דופן שלרוב לא נראה בתחום ההתחדשות העירונית.

"אנו מובילים בבטחה את הדיירים הנהנים מהפרוייקט, לכל אורכו, עד להשלמת האכלוס", מספר מנכ"ל החברה, מוטי דורפברגר. "אנחנו מתפקדים כ-one stop shop". משמעות הדבר היא שכל הפתרונות מצויים תחת קורת הגג של החברה, מה שמאפשר שליטה רחבה בפרוייקט התורמת ליעילותו. כך ניתן לראות כי ועדי בתים או נציגי דיירים יכולים לפנות ישירות לחברה על כל התייעצות או שאלה.

הדמיית פנים פנטהאוז כלניות 9. קרדיט: ויטנר אדריכלים

הדמיית פנים פנטהאוז כלניות 9. קרדיט: ויטנר אדריכלים

הדמיה כלניות 9. קרדיט: ויטנר אדריכלים

הדמיה כלניות 9. קרדיט: ויטנר אדריכלים

הידע והניסיון שצברה החברה בהקמת פרויקטים רבים של תמ"א 38 בחיפה, בין היתר תוך יישום פעולות הנדסיות מורכבות והקפדה על היקף פעילות מבוקר, דחף את החברה להתמקד בפרוייקטים בהם היא רואה פוטנציאל אמיתי לספק את הערך המוסף הדרוש לפרויקט.

ההתמקדות של החברה בפרויקטים בעלי פוטנציאל אמיתי יוצרת מבנה ניהולי יעיל, יציב וסולידי המאפשר לתת שירות אישי ואפקטיבי ממנו נהנים כל לקוחותיה – ממש כמו בבוטיק בגדים איכותי, רק בבנייה.

בימים אלו מקימה ומשווקת החברה בחיפה פרויקט יוקרה ברחוב הכלניות 9 בשכונת מרכז הכרמל הוותיקה, מול נוף ים פתוח בסביבה יוקרתית ונחשקת (בפרויקט זה מוקמות 5 דירות חדשות המכילות 5 חדרים בשטח של 124 מ"ר כל אחת, כשבנוסף לשטח זה לכל דירה מרפסת שמש של 12 מ"ר הפונה אל נוף ים פתוח, וכן מחסן וחניה). בנוסף הפרויקט מציע פנטהאוז יוקרתי ומפנק עם בריכה פרטית, 4 כיווני אוויר ונוף ים פתוח המעניק תחושה של חופשה.

עוד חשוב לציין כי בימים אלו ממש נמצאת החברה בשלבי בניה מתקדמים בפרויקט צלפים 8 (ברוממה הישנה), שם מקימה החברה 5 דירות חדשות (בנות 4-5 חדרים), הנהנות מליווי של מעצבי פנים מטעם החברה וביועצים מקצועיים המאפשרים להגיע לרמת איכות מעבר למקובל.

השלמת בניית רצפת הפנטהאוז - הצלפים

השלמת בניית רצפת הפנטהאוז – הצלפים

 

הצלפים 8

הצלפים 8


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר