הפרויקט ברחוב כלניות 9 (הדמיה: ויטנר אדריכלים)
הפרויקט ברחוב כלניות 9 (הדמיה: ויטנר אדריכלים)

פרויקטים חדשים למגורים בחיפה – אזור מגורים ותיק מול שכונות חדשות

פורסם בתאריך: 31.12.18 21:39

בחיפה, לכל אחד יש חלום. בין אם אתה חולם על נופי הכרמל והים הפתוח, ובין אם אתה איש הייטק הממהר למשרדו שבפארק מתם, אם אתה חולם על שקט ומכוון לשכונת רוממה המשפחתית, או חובב קולינריה וממתין בקוצר רוח לסיור הקולינרי הבא שבעיר התחתית, כל אחד זקוק לבית, להניח בו את ראשו בסוף היום.

חיפה נחשבת לעיר האפשרויות הבלתי מוגבלות בהיצע הנדל"ן, ומציעה פתרונות לכל השאיפות והצרכים: דירות סטודנטים ללומדים בטכניון, שכונות שקטות למשפחות ברוממה, בתי יוקרה ופנטהאוזים חדשים במערב העיר, דירות יד שניה בשכונת הדר כרמל, ועוד ארסנל שלם ונרחב של אפשרויות. המהפכה התחבורתית של השנים האחרונות אף היא סללה את הדרך לרוכשים, כאשר מנהרות הכרמל קיצרו את זמן הנסיעה בין הדרום למזרח; וכביש 22 קישר את העיר התחתית עם צפון הקריות ועכו. ולצד כל אלו, מחירי הנדל"ן שאומנם עלו מעט בשנים הללו, אולם עדיין קורצים במיוחד, לעומת המרכז.

חיפה, כאחת הערים הוותיקות בישראל, הגדירה לאורך השנים את אזורי הביקוש הקלאסיים בחובה והכתיבה בהם את רמות המחיר הרלוונטיות. לצד שכונות המגורים המגובשות והיציבות שפיתחו לעצמן אופי ייחודי, מדי עשרות שנים מתפתח אזור מגורים חדש- מצליח יותר או פחות, ולאחר תקופה ממושכת, מוצא אף הוא יציבות ומתאפיין באופי עצמאי משלו בהרכב ורמת האוכלוסייה, המדרג הסוציואקונומי ובאופיים של תושביו.

רכישת דירה בשכונה חדשה, ברוב המקרים תזכה את הרוכשים במחיר רכישה אטרקטיבי יותר מאשר מחירה של דירה שכונה ותיקה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את חוסר הוודאות שמגיע עם רכישה באזור חדש ולא ידוע, הן מבחינת רמות המחיר הסופיות, הן מבחינת שיוך למוסדות חינוך, והן מבחינת שירותי הקהילה כפי המתאפיין באזור אשר עדיין בהתהוות. השיקולים הללו, הופכים פעמים רבות את הקערה על פיה, במיוחד כשמדובר  במשפחה עם ילדים בגילאי הגן ובית הספר. כך, נוצר ספק מסוים באשר למרכיב ההשכלתי וחינוך הילדים, כמו גם באשר לכיוון אליו תתפתח השכונה הבתולית. לעומת זאת, רכישה באזור ביקוש ותיק ויציב מספקת תמונה ברורה יותר וגושפנקא מסוימת למקום בו אנו עומדים מבחינת רמות המחיר, מוסדות החינוך ושירותי  הקהילה. זאת כיוון שמדובר בשוק סולידי ויציב, אשר הספיק לעצב את אופיו במהלך השנים ועל כן, מתאים יותר למבקשי ביטחון ויציבות.

השלמת שלד בניין צלפים 8 חזית קדמית צלפים וחזית אחורית פיק"א.

 

השפעת ההתחדשות העירונית על חיפה

ההתחדשות העירונית ובראשה תמ"א 38, הטביעה בשוק מוצר חדש המשלב הקמת דירות חדשות לגמרי, בשכונות ותיקות בלב אזורי הביקוש היציבים, המוכרים והאהובים. כך, על אף כי לא נותרו מגרשים פנויים בשכונות הוותיקות, באמצעות ההתחדשות העירונית ניתן להפוך בניין ישן לפרויקט חדש של תמ"א 38, בו נבנות דירות חדשות לחלוטין לטובת אלו המעדיפים יציבות וביטחון, לצד חדשנות אורבנית.

שני פרויקטים מלהיבים שאפשר למצוא כיום בעיר במסגרת התחדשות עירונית ויישום תמ"א 38, הם הצלפים 8 ברוממה הישנה, וכלניות 9 בכרמל – אזורי ביקוש ותיקים אשר מנוצלים באופן מלא, ובהם מתאפשרת כעת  רכישת דירות חדשות במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית איכותיים ומוקפדים.

פרויקט הצלפים 8 בשכונת רוממה הישנה, מציע חמש דירות חדשות, מתוכן שתי דירות 4 חדרים בשטח של 107 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, ועוד שתי דירות 5 חדרים עם בשטח 117 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר. הדירות כוללות חניה פרטית לשני רכבים ומחסן. הדירה החמישית הינה פנטהאוז שטוח ויחיד בקומה, מקסים ופונקציונאלי בן 102 מ"ר בו 4 חדרים + מרפסת מרווחת של 115 מ"ר המשקיפה אל נוף פתוח של שכונת רוממה החדשה ושל רמות ספיר במרחק.

פרויקט כלניות 9 פנינה מיוחדת זו ממוקמת בסמוך למרכז הכרמל ופונה לנוף ים פתוח שנפרש במערב,  מציע חמש דירות מעוצבות בשטח של 124 מ"ר כל אחת. לכל הדירות מרפסת שמש מפנקת של 12 מ"ר, חניה פרטית, מחסן ונוף ים עוצר נשימה. הדובדבן של פרויקט כלניות 9, הוא פנטהאוז שטוח יחיד בקומה, בן 5  חדרים המשתרעים על 117 מ"ר + מרפסת גג ייחודית של 120 מ"ר + חניה ומחסן.

הקונה המאושר אשר ירכוש את הפנטהאוז, יוכל לשחות להנאתו בבריכה פרטית מול הים שתוקם גם היא במפלס הפנטהאוז, עם נוף פנורמי ועוצר נשימה.

פרויקט כלניות 9, מספק מענה לביקוש הרב למגורים בדירות חדשות באזור מרכז הכרמל והרחובות הסובבים לו בהם כמעט שאין בכלל דירות חדשות למכירה.

מוטי דורפברגר מנכ"ל דורפברגר יזום ניהול והשקעות בע"מ מציין: "הניסיון הרב והמוכח שצברנו תוך ניהול והקמה של פרויקטים רבים בתחום הבניה בכלל, ובתחום התמ"א 38 וההתחדשות העירונית בפרט, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו  סל שירותים מקיף, מיטבי ונוח על מנת לרכוש מאתנו דירה בראש שקט. את תפקיד 'המבוגר האחראי ' אנו לוקחים על עצמנו החל מרגע הפגישה עם הרוכש, תוך כדי תהליך הרכישה ועד לאחריה. ע"י כך, אנו נהנים  מחברויות חדשות וקשר נעים ופורה בין הרוכשים ובין צוות החברה והנהלתה, גם שנים רבות לאחר ביצוע העסקה".

למידע נוסף על הפרויקטים שבכתבה או לייעוץ ובדיקה חינם בנושא תמ"א 38, ניתן לעיין באתר החברה ולפנות באופן מקוון. בנוסף, ניתן לפנות טלפונית למשרד החברה:  04-6730404

שלב יציקות חזית אחורית וצידית – כלניות 9

שלב יציקות חזית אחורית וצידית – כלניות 9

שלב ניסור בטון להקמת פיר מעלית פנימי

 


כתבה שיווקית


 


לפרויקטים חדשים בחיפה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני דין

    מיקום דירה בחיפה צריך להיות מרוחק ככל האפשר מהזיהום .יש מקום כזה נא הודיעו.

  2. אחים צדיק

    מה לגבי פינוי בינוי או עבודות הריסה לצורכי שימור או שיפוץ מבנים קיימים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר