אפליקציית Rumble
אפליקציית Rumble

לצעוד ולעשות כסף: אפליקציית "RUMBLE" הגיעה לחיפה ואתם חוסכים כסף בהליכה

חיפאים, הצעדים שלנו שווים כסף

פורסם בתאריך: 31.1.19 08:50

אם עדיין לא שמעתם על הסטארט-אפ שיוצר כסף מצעדים, כדאי מאוד שתפתחו אוזניים ועיניים ותכירו: אפליקציית RUMBLE כבר הגיעה לחיפה והולכת להפוך את הצעדים של כולנו למוצרים, הנחות והטבות בשלל בתי עסק.

איך, למה וכמה?

אפליקציית  "RUMBLE" עובדת בשיתוף פעולה מלא עם למעלה מ-500 עסקים בכל רחבי הארץ, כאשר לא מזמן החלה לפעול בעיר חיפה וחברה לעשרות עסקים חיפאים.

ידוע לכולנו שאורח החיים המערבי כולל שעות ישיבה מרובות; בזמן העבודה, בזמן הנהיגה וכמובן הבהייה המתמשכת בסוף היום מול מסך הטלוויזיה או המחשב. לעיתים נדמה ששכחנו איך מרגישים כשעולים במדרגות או הולכים ברגל. אולי תופתעו לגלות, אבל לתופעה הזו יש שם –  אורח חיים יושבני. אורח החיים היושבני גורם לעליה בתחלואה במחלות כמו סוכרת, השמנת יתר, דיכאון ועוד.

חיפאים, הצעדים שלנו שווים כסף. אפליקציית Rumble

חיפאים, הצעדים שלנו שווים כסף. אפליקציית Rumble

אז איך אפשר להתמודד עם אותה רעה חולה?

לעיתים כל מה שאנחנו צריכים זה את התמריץ הנכון. בדיוק כאן אפליקציית RUMBLE נכנסת לתמונה. האפליקציה סופרת את הצעדים של כל אחת ואחד מאיתנו  וממירה אותם למטבעות בריאות אשר בעזרתם ניתן לרכוש מוצרים והטבות במאות בתי עסק. בתי קפה, מסעדות, חדרי בריחה ואתרי אינטרנט הם רק חלק מהכלכלה החדשה שכבר מכבדת את מטבעות הבריאות!

לתת זה לקבל

ואם יצרנו מטבעות ואמרנו שאפשר לקנות בעזרתם בבית הקפה או העסק הקרוב לביתכם, למה לא לתרום אותם? אז ברור שאפשר- את מטבעות הבריאות ניתן לתרום למגוון עמותות שונות, כך שכולנו לא רק חוסכים כסף, אלא יכולים גם לתרום ולהחזיר לקהילה.

שואלים מאיפה מגיע הכסף? אז הרי לכם התשובה: חברות וארגונים מסבסדים את התרומות השונות והם שדואגים להעברת הכספים. רק בשבוע שעבר נתרם יום כיף בשווי 2500 ש"ח לעמותת "קשר" בחדרי הבריחה "הג'וב היווני וצחוק הגורל" בעזרת החברים באפליקציה.

מי אחראי לכל הטוב הזה?

"החברה המפתחת את האפליקציה הנהדרת הזו נקראת "יוביטל בריאות בע"מ" והוקמה באוגוסט  2017 על ידי ליאור קליבסנקי וירון לוי. השם "יוביטל" נבחר על מנת להנציח את יובל (יובי) דגן וטל יפרח ז"ל, חייליו של אלון, מעובדי החברה שנהרגו בשנת 2014 במהלך מבצע “צוק איתן”. כיום, מנהל המכירות והפיתוח העסקי בחברה הוא שחף קושינסקי בן העיר חיפה. שחף משתף: "חיפה יכולה להיתפס כעיר מאתגרת לצועדים עקב המבנה הגיאוגרפי שלה. אך מהר נוכחנו לגלות שהחיפאים אוהבים לצעוד ודואגים לצרף את RUMBLE לכל הליכה שהם עושים, אם זה על הטיילת בחוף דדו או בהליכת הערב בציר מוריה. עסקים מובילים בחיפה כמו קפה סילבה ,תות, בלייקר בייקרי, חומוס אליהו, ברדיצ'ב ודובנוב , פלסטלינה ודומינייטור לצד ברים ותיקים כמו אליס והליבריה כבר מכבדים את מטבעות הבריאות. בקרוב האפליקציה תחל בשיתופי פעולה גם בקריות ויישובי החוף. מכירים עסקים שירצו להצטרף למהפכה? חברות שירצו לממן תרומות? דברו איתנו –  אנחנו סופר נחמדים".

ומה איתך? כבר הורדת את האפליקציה? כל צעד בלי Rumble זה כמו לזרוק כסף לפח.

להורדה בחנויות האפליקציות https://rebrand.ly/Get-Rumble-App

 

אפליקציית Rumble מגיעה לחיפה

אפליקציית Rumble מגיעה לחיפה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר