חנות פרחים בחיפה: אחוזת הפרחים הקסומה. תמונה ממאגר Ingimage
חנות פרחים בחיפה: אחוזת הפרחים הקסומה. תמונה ממאגר Ingimage

חנות פרחים בחיפה: הכירו את אחוזת הפרחים הקסומה

מתכננים להביא פרחים למשפחה? להשקיע בעציץ יפה לבית? בכתבה הבאה תכירו את "אחוזת הפרחים", החנות המדוברת בלב נווה שאנן שתופסת את תשומת לב העוברים והשבים, ובצדק

פורסם בתאריך: 20.11.19 16:01

"אחוזת הפרחים" הממוקמת למרגלות מלון "אחוזת רוטשילד" הותיק והידוע בחיפה, נולדה כב"דרך הטבע" לפני כארבע שנים. אחוזת רוטשילד הינו מלון בוטיק מפואר, השוכן במבנה אבן היסטורי על פסגת הר הכרמל, שנבנה בידי הברון רוטשילד עצמו בשנת 1929. המלון הפך למוקד עלייה לרגל עבור נופשים ומטיילים מכל רחבי הארץ, ומאז הקמת חנות הפרחים, עבור תושבי שכונת נווה שאנן מדובר במקום אהוב במיוחד.

צבעוני ופורח בכל פינה. צילום עצמי

צבעוני ופורח בכל פינה. צילום עצמי

מרפסת המלון המפואר טופחה במרוצת השנים באהבה אדירה לפרחים וצמחים, עד שהמרפסת הפכה למחזה מרהיב ויוצא דופן, שאורחי המלון ומבקרים באיזור חשבו שאכן מדובר בחנות פרחים, והיו אף כאלו שהתעניינו בקנייה של הצמחים. ככל שחלף הזמן, הבינו העוסקים במלאכה שהגיע הזמן להקים חנות פרחים אמיתית וייחודית, שתשרת את אורחי המלון ותושבי השכונה. כך אותה מרפסת הפכה לחנות "אחוזת הפרחים" ודי מהר כבר היתה שוקקת לקוחות.

"החנות משרתת את תושבי חיפה ותושבי נווה שאנן ומכל האזור", מספרת לנו איריס מנהלת המקום, "אבל המיוחד הוא שלפעמים אורחים שבכלל הגיעו ללון במלון, זוכרים את החנות לאחר עזיבתם ומתקשרים לבצע הזמנה של משלוח ממנה".

החנות שמתפקדת כמשתלה מציעה מגוון מוצרים לגינון והשקיה, מבחר של שתילים עונתיים ורב עונתיים, מבחר עציצים, מגוון עצום של קקטוסים וכמובן סוגים שונים של זרים וסידורי פרחים, זרעים, פקעות ועוד שלל מוצרים לגינה כיאה לחנות קטנה ומטריפה.

מגוון רחב של פרחים לכל מטרה. צילום עצמי

מגוון רחב של פרחים לכל מטרה. צילום עצמי

שאלנו את איריס, מה העצה שלה להארכת החיים של צמחים ופרחים שמגדלים בבית:
"זה אולי ישמע הזוי, אבל אני מרגישה שהצמחים זקוקים לאהבה, הם צריכים שידברו איתם ויתנו להם יחס ובמיוחד אווירה נינוחה ולא לחוצה. מלבד זאת כמובן חשוב להשקות במידה מספקת על פי סוג הצמח, ולבסוף להניח את הצמח במקום שמתאים לו, אם הוא אוהב צל או זקוק לשמש".

לקראת הסתיו שמתקרב, אילו צמחים כדאי לרכוש עכשיו?
"מה שמתאים עכשיו לעונה אלו פרחי הגרניום. זהו פרח שמחזיק מעמד לאורך שנים, למשל בכניסה למלון ישנם פרחי גרניום ששתלנו לפני עשר שנים, וזה מדהים לראות איך כשמטפלים בהם במסירות הם מחזיקים מעמד אחרי כל-כך הרבה שנים".

אילו צמחים את ממליצה לאנשים לרכוש במידה והם מוזמנים להתארח?
"בחגים באמת אנחנו מוכרים הרבה זרי פרחים, כי זה  צבעוני, יפה ומרשים, אבל כמתנה שתחזיק מעמד יותר זמן אני ממליצה לרכוש דווקא עציץ יפה. עציץ נשמר ונשאר גם אחרי החגים. להגיע עם עציץ מרשים ויפה זו מתנה מצוינת. לזה כמובן אפשר לצרף שוקולד או יין, או כל תוספת אחרת שניתן למצוא אצלנו בחנות. יש לנו מגוון מתנות שאפשר לשלב יחד עם הפרחים או הצמחים כמו פרחי סבון, דובים, יין וכדומה".

לסיום, איריס מספרת לנו שהרבה אנשים מכנים את חנות הפרחים כ"חנות קטנה ומטריפה" בשל הייחודיות שלה והמגוון שהיא מציעה. עבור תושבי השכונה מדובר במקום אייקוני ואהוב, וכזה שלא רואים הרבה בנוף של חיפה ובארץ בכלל, כך שמומלץ בחום להגיע ולהתרשם.

אחוזת הפרחים:

כתובת: הגליל 41 ,חיפה

שעות פתיחה:

ראשון עד חמישי בשעות 8:00-20:00

יום שישי משעה 8:00 עד שעה לפני כניסת שבת

קישור לאתר לביצוע הזמנות און-ליין

אחוזת הפרחים. צילום עצמי

אחוזת הפרחים. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר