קוסמטיקאיות מומלצות בקריות. תמונה ממאגר Ingimage
קוסמטיקאיות מומלצות בקריות. תמונה ממאגר Ingimage

קוסמטיקאיות מומלצות בקריות: הסוד שלך לעור זוהר

קיימות שיטות רבות שיגרמו לעור שלך להיראות קורן, צעיר ורענן. שילוב של קוסמטיקאית מהשורה הראשונה וסוג הטיפול המתאים לך, יחזירו לעורך את החיוניות הטבעית שלו. בכתבה הבאה ריכזנו עבורך את הקוסמטיקאיות המומלצות בקריות

פורסם בתאריך: 25.11.19 14:54

המכון לקוסמטיקה מתקדמת סטלה קוסמטיקס – "אמא ובן הם כוח מנצח"

כשמדברים על קוסמטיקה באזור הקריות והצפון, אי אפשר שלא להזכיר את המכון לקוסמטיקה מתקדמת סטלה קוסמטיקס – הסוד שלי היופי שלך, בניהולם של סטלה ומשה ויינברנד. נדיר לראות מכוני קוסמטיקה שבהם לוקחים חלק האמא והבן בצורה כל כך משמעותית, כאשר כל אחד מהם מומחה בתחומו. השילוב בין מומחיותם של כל אחד, הוביל את מכון הקוסמטיקה הוותיק בקריות, להיות אחד המקומות המבוקשים לכל אותן נשים (וגברים) המבקשים להיות בריאים ומטופחים.

סטלה ויינברנד, מי שהיום מומחית להסרת שיער בלייזר וטיפולי אנטי אייג'ינג, החלה את דרכה בעולם הקוסמטיקה לפני מעל עשרים וחמש שנים, בדרך מקרה. בברית המועצות לשעבר היא למדה כלכלה וכשהגיעה לארץ היתה עקרת בית. בעקבות שיער בפנים שהפריע לה, חיפשה סטלה מכון להסרת שיער באזור מגוריה בקריות. היא החלה לחקור את התחום ומשלא מצאה מכון קרוב לביתה החליטה ללכת ללמוד קוסמטיקה ולפתוח מכון קוסמטיקה בעצמה. עם מוטיבציה אדירה, שלושה ילדים בבית, קשיי שפה ולימודים אינטנסיביים – לבסוף החלום התגשם.

הקוסמטיקאית סטלה ויינברנד. צילום: חני קרן סטודיו לצילום

הקוסמטיקאית סטלה ויינברנד. צילום: חני קרן סטודיו לצילום

בנה הבכור של סטלה – משה, היום אמן יופי, היה ילד בזמן לימודי הקוסמטיקה של אימו, "הייתי עוזר לה בשיעורי הבית בלימודי הקוסמטיקה", הוא נזכר. "הדברים החלו לעלות אצלי שוב כמעט עשרים שנה אחר-כך, כשנסעתי לקנדה לעבוד בעגלות, למעשה מכרתי מוצרי קוסמטיקה אבל הידע הבסיסי היה כבר קיים אצלי". המשיכה לתחומי האמנות תמיד אפיינו את משה, אך בזכות אימו נמשך דווקא לתחומי האיפור ואמנות היופי. הוא למד בארץ וגם בעולם אצל המאסטרים בתחום היופי, וכשחזר לארץ לאחר שמונה שנים בקנדה, המטרה היתה לחבור לאימו במכון לקוסמטיקה מתקדמת.

אמן היופי משה ויינברנד. צילום: חני קרן סטודיו לצילום

אמן היופי משה ויינברנד. צילום: חני קרן סטודיו לצילום

השילוב בין תחומי מומחיותם של סטלה ומשה משלים עבור הלקוחות במכון את שירותי הקוסמטיקה. סטלה, שהפכה לאשפית בתחום הסרת שיער בלייזר ובאפילציה, ומומחית בטיפולי אנטי אייג'ינג ופיגמנטציה בטכנולוגיות מתקדמות, אמונה על כל הטיפולים בתחום זה במכון.
לצידה משה, מאסטר באיפור קבוע, שגם מלמד את התחום בבתי ספר לקוסמטיקה בארץ, אמון על כל תחום האיפור הקבוע, אמנות שיקום ועיצוב גבות ב"שיטת השערה" – מיקרובליידניג ומיקרופיגנטציה. "אנחנו כוח מנצח", אומר משה, "לא סתם כבר מעל עשרים וחמש שנה אנחנו מעניקים שירות, אמינות ודייקנות", הוא מוסיף.

לפני ואחרי טיפול עור. צילום עצמי

לפני ואחרי טיפול עור. צילום עצמי

בין קהל הלקוחות נמנות נשים רבות מאזור הקריות והצפון, ולצידן נמנים לא מעט גברים, המבקשים אף הם שירותי קוסמטיקה שונים. "כמעט 35% מהלקוחות הם גברים שמגיעים להסרת שיער בלייזר", מספר לנו משה. בין השירותים הנוספים שמושכים את הלקוחות למכון ניתן למצוא גם פדיקור רפואי, שהוא תחום מומחיותה של סטלה.

לפני כשנתיים עבר המכון למקומו החדש הגדול והמרווח, ברחוב קרן היסוד 71 בקריית ביאליק. המקום החדש איפשר את הרחבת קהל הלקוחות וזמינות גדולה יותר של הטיפולים השונים.

פרטי התקשרות:

קרן היסוד 71, קריית ביאליק
טלפון: 04-8737867

פייסבוק

אינסטגרם

אתר


NAIL CLASS – מחלוצות הקוסמטיקאיות בקריות

אם  תשאלו את הדס שמריהו מי היו החלוצות בתחום היופי והקוסמטיקה בקריות, היא תמנה בפניכן על אצבע אחת את אותן נשים שהחלו לעסוק בתחום לפני שלושים שנה. "התחלתי בתחום בניית הציפורניים ואז היינו אולי שלוש נשים שעסקו בזה פה בקריות", היא נזכרת. היום, הדס בעלת מכון קוסמטיקה בקריית ביאליק המציע טיפולי פנים מתקדמים ופתרונות רפואיים עם המכשור המתקדם ביותר בתחום.

המכון של הדס, NAIL CLASS החל את פעילותו כמכון לבניית ציפורניים, אולם הרצון של הדס ללמוד ולהתפתח בתחום היופי הוביל אותה ללמוד קוסמטיקה ולהתמחות בתחום של שיקום עור הפנים. "היום אני משלבת במכון גם עבודה עם מכשור רפואי מתקדם לצד עבודה עם מוצרי הקוסמטיקה המובילים בתעשייה של חווה זינגבוים ועוד", אומרת הדס. "אחד הטיפולים המדהימים עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד הוא טיפול בגלי רדיו. זהו מכשיר ייחודי שלא קיים כמעט במכוני קוסמטיקה באזור", היא מוסיפה.

המכשיר המתקדם לטיפול באקנה. קרדיט לחברת אדל

המכשיר המתקדם לטיפול באקנה. קרדיט לחברת אדל

מה הייחוד של טיפול בגלי רדיו?
"טיפול בגלי רדיו מהווה את השיטה הטכנולוגית המתקדמת והבטוחה בעולם לחידוש עור הפנים, בסדרת טיפולים קצרה – ללא צורך בטיפולים פולשניים כניתוחים והזרקות, ללא כאבים, ללא תופעות לוואי וללא מגבלות חשיפה לשמש. מדובר בפטנט שהוכח כיעיל במיוחד בפתרון בעיות כמו: אקנה דלקתי וחמור, פוסט אקנה (צלקות), עור נפול, עור מקומט, פיגמנטציה ושאר סימני הגיל שהיינו רוצים להאט", מסבירה הדס. "חשוב גם להדגיש שהטיפול אינו כואב וכבר מהטיפול הראשוני ניתן לראות תוצאות", היא מוסיפה.

הבעיה העיקרית והנפוצה עימה פונים לקוחות למכון "נייל קלאס" הינה בעיית האקנה והתופעות הנלוות לאקנה, גם לאחר שהאקנה נעלם והחלים.

טיפול באקנה, לפני ואחרי. צילום עצמי

טיפול באקנה, לפני ואחרי. צילום עצמי

מהן העצות שלך עבור אותן נערות ואימהות בהקשר לאקנה?
"קודם כל, כבר כשמתחילים להופיע פצעונים קטנים כדאי לדאוג לניקיון של העור. אם זה בתכשירים ביתיים וניקוי פנים שניתן לעשות לבד בבית, וכמובן להגיע לטיפול פנים לצורך ניקוי יסודי. הסיבה לכך היא שגם בפצעונים הקטנים ישנה הצטברות חלב שרוצה לצאת, ועל ידי ניקוי העור מאפשרים לו לצאת החוצה. בכך מונעים מהאקנה להחמיר בשכבות הפנימיות של העור. דבר נוסף שחשוב להקפיד זה לא לשחק או "לפוצץ" את הפצעים כי זה מה שגורם לחיידק האקנה להתפתח ולגרום לסימנים וצלקות", מסבירה הדס.

השיטה הדו-עומקית לטיפול באקנה. קרדיט לחוה זינגבוים

השיטה הדו-עומקית לטיפול באקנה. קרדיט לחוה זינגבוים

"בנוסף לטיפול בגלי הרדיו קיים מכשיר נוסף ששיטתו טיפול באור – פוטותרפיה, ומטרתו למגר את חיידק האקנה. הטיפול בפוטותרפיה עובד על שלושה סוגים של אורות: האחד – לטיפול באקנה, השני – לטיפול באנטי אייג'ינג, והשלישי מטפל בפיגמנטציה", מסכמת הדס.

התוצאות מדברות בעד עצמן. צילום עצמי

התוצאות מדברות בעד עצמן. צילום עצמי

לצד המכשור המודרני והמתקדם ביותר, ב"נייל קלאס" מקפידים על שירות אישי וליווי אישי לכל תקופת הטיפול והריפוי וכמובן גם לאחר שהיא מסתיימת. המכון מעוצב באווירה ביתית וחמימה וכל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב.

לתיאום טיפול:

טלפון: 04-8741447
כתובת: רחוב קרן היסוד 64, מרכז סביניה קרית ביאליק

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

הקוסמטיקאית הדס שמריהו. צילום עצמי

הקוסמטיקאית הדס שמריהו. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר