הטנק הגנוב שאותר במגרש הגרוטאות (צילום: דוברות המשטרה)
הטנק הגנוב שאותר במגרש הגרוטאות (צילום: דוברות המשטרה)

תקרית חריגה: טנק נגנב מבסיס בצפון

נציג של משרד הביטחון דיווח למשטרה על טנק שנגנב מבסיס האימונים של פיקוד צפון, סמוך למחלף אליקים. שוטרי תחנת נשר איתרו את הטנק במגרש גרוטאות, והוא הוחזר למקומו. מבירור ראשוני עולה כי הטנק אינו פעיל. צה"ל ומשרד הביטחון: "האירוע יתוחקר". שני חשודים - תושב טבריה ותושב חיפה - נעצרו

פורסם בתאריך: 20.9.23 11:34

משטרת ישראל פתחה בחקירת גניבת טנק מבסיס אימונים בצפון. מהמשטרה נמסר כי הלילה (בין שלישי לרביעי) התקבל דיווח מנציג של משרד הביטחון על טנק שנגנב מבסיס אימונים של צה"ל סמוך למחלף אליקים. שוטרי מחוז חוף ביצעו סריקות, וכעבור זמן קצר איתרו שוטרי תחנת נשר את הטנק במגרש גרוטאות באזור נשר.

מבירור ראשוני של נסיבות המקרה עולה כי הטנק אינו פעיל כבר זמן רב וכי הוא נגנב מהמקום מסיבות שנחקרות בשלב זה. עם איתורו של הטנק הועברה הודעה למשרד הביטחון, והוא הוחזר למקומו. המשטרה ומצ"ח פתחו בחקירה משותפת.

הטנק הישן שנגנב הוא מסוג מרכבה אשר משמש את החיילים לתרגולות שונות. הבסיס שממנו הוא נגנב הוא בא"פ אליקים – בסיס האימונים הפיקודי של פיקוד צפון.

בהודעה משותפת שפרסמו משרד הביטחון וצה"ל נכתב: "הטנק יצא משימוש לפני שנים רבות, ולא היתה בו תחמושת. האירוע יתוחקר גם בהיבט הפיקודי".

עדכון (13:32): שוטרי תחנת נשר עצרו שני חשודים – תושב טבריה ותושב חיפה בשנות ה-40 לחייהם – בחשד למעורבותם בגניבה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר