עומר אדם (צילום: דודו בכר)
עומר אדם (צילום: דודו בכר)

בגלל אלכוהול: המופע של עומר אדם היה בסכנת ביטול

דרמה מאחורי הקלעים: המופע היה בסכנת ביטול לאחר שהמשטרה דרשה מחברת ההפקה תוכנית מפורטת כיצד בכוונתה להתמודד עם מכירת אלכוהול, עם זיוף כרטיסים ועם סידורי התנועה. מנכ"ל העירייה גדי מרגלית: "העניינים הסתדרו ובא לציון גואל"

פורסם בתאריך: 23.5.18 08:13

דרמה מאחורי הקלעים של המופע של עומר אדם. המופע "שני משוגעים", שיתקיים באיצטדיון העירוני ביום חמישי בשעה 21:00, עמד עד יום שני בסכנת ביטול לאחר שמפקד המחוז במשטרה ניצב פרץ עמר שלח ביום חמישי מכתב לחברת ההפקה ודרש לקבל תוכנית מפורטת כיצד בכוונתה להתמודד עם מכירת אלכוהול בתוך האיצטדיון, עם זיוף אפשרי של כרטיסים ועם סידורי התנועה לפני ההופעה ולאחריה.

"הסיפא של המכתב", מספר מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית, "היה שהמשטרה לא מאשרת את האירוע עד לקבלת תוכנית מפורטת בשלושת הנושאים האלה".

לדבריו של מרגלית, בין המשטרה לחברה התגלעו "פערי הפקה", ורק אתמול התקבל אישור מהמשטרה לקיומו של המופע: "בתום ישיבה שנמשכה שלוש שעות, ובה הציגה חברת ההפקה את הפירוט המלא שהיא נדרשה לספק ואת הפתרונות שלה לשלוש הסוגיות, אישר הממ"ז את קיום המופע. הוא התעקש על הפרטים הקטנים ביותר, וזה היה דבר מעורר הערכה. חשוב לזכור שזה המופע הראשון בסדר גודל כזה שמתקיים באיצטדיון, וההיערכות צריכה להיות דקדקנית וקפדנית".

מרגלית הוסיף כי חברת ההפקה פתרה את נושא האלכוהול עם שכירתה של חברה שמתמחה במכירת אלכוהול באירועים גדולים, ואמר: "העניינים הסתדרו ובא לציון גואל".

 

 

אתמול, לאחר האישור לקיומו של המופע, פרסמה המשטרה את הנחיותיה לקראת האירוע. מהמשטרה נמסר כי בשל מספר הצופים הגבוה אשר צפוי להגיע להופעה ייתכנו עומסי תנועה בכבישים המוליכים לאיצטדיון ובשעריו, ולכן מומלץ להקדים כדי להימנע מדוחק בכניסות שייפתחו כבר בשעה 19:00.

המשטרה ממליצה להגיע לאיצטדיון בתחבורה ציבורית. לבאים מדרום ניתן להגיע ברכבת עד תחנת חוף כרמל, ולבאים מצפון ניתן להגיע במטרונית (קו 1) מקרית מוצקין עד צומת מת"מ. לבאים ברכב פרטי תתאפשר חניה במתחם האיצטדיון בחניות p6 (החניון הדרומי) ללא תשלום ובחניות p2 ו-p4 בתשלום. כמו כן ניתן להחנות בחניוני אינטל, הוט, מרכז הקונגרסים וחניוני החוף שמהם ייצאו שאטלים לאיצטדיון. במשטרה מדגישים כי לא תותר חניה בשכונת נאות פרס למעט לתושבי המקום וכי תבוצע אכיפה נגד כל עבירת תנועה ורכבים שיחנו בניגוד חוק ייגררו. נוסף על כך יבוצעו פעולות אכיפה רבות בצירים המובילים לאיצטדיון וממנו ובכבישים 2 ו-4 לפני המופע ולאחריו, בדגש על עבירות נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים.

עוד מציינים במשטרה כי לא תותר כניסה עם נשק (גם לבעלי רישיון לנשיאת נשק), לא תותר כניסת בעלי חיים למעט כלבי נחייה, לא תותר כניסה עם פחיות שתייה ועם בקבוקי פלסטיק וזכוכית, לא תותר הכנסת אלכוהול, לא תותר כניסה למי שחשודים שנמצאים בגילופין גם אם רכשו כרטיס, לא תותר הכנסת דגלים ושלטים ולא תותר כניסה עם מצלמות וידאו. כמו כן, צופה שיפריע למהלך האירוע יורחק מהאיצטדיון, והמשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי עבירות של ספסרות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר