מכונית הפורמולה של הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
מכונית הפורמולה של הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

נבחרת פורמולה טכניון סיימה במקום השמיני בתחרות באוסטריה

זו השנה החמישית שבה משתתפת נבחרת הטכניון בתחרויות פורמולה סטודנט. פיתוחה של מכונית הפורמולה של הטכניון מתבצע במסגרת הקורס "פרויקט תכן מוצר חדש"

פורסם בתאריך: 6.8.17 18:06

נבחרת פורמולה טכניון סיימה במקום השמיני בתחרות מכוניות המרוץ פורמולה סטודנט שנערכה באוסטריה. בתחרות התמודדו 35 נבחרות מרחבי העולם, ונבחרת הטכניון היתה הנציגה היחידה מישראל שהשתתפה בה. בשבוע הבא תתחרה הנבחרת בתחרות נוספת בגרמניה.

זו השנה החמישית שבה משתתפת נבחרת הטכניון בתחרויות פורמולה סטודנט. פיתוחה של מכונית הפורמולה של הטכניון מתבצע במסגרת הקורס "פרויקט תכן מוצר חדש", שאותו מוביל ד"ר חגי במברגר בהנחייתו של ראש מגמת תכן וייצור בפקולטה להנדסת מכונות פרופ' ראובן כ"ץ. מדובר בפרויקט משותף של הפקולטה להנדסת מכונות והפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל.

חבר הנבחרת אלן אלטרי: “התחרות מחולקת לחלק הסטטי, שבו אנו מציגים את תהליך התכן, את תהליך הייצור ואת התוכנית העסקית, ולמקצים הדינמיים שכוללים מקצה תאוצה, מקצה סקידפד (מניעת החלקה) מקצה אוטוקרוס (נהיגה למרחק של קילומטר אחד) ומקצה אנדיורנס (סיבולת) הכולל החלפת נהגים ואורכו הוא 22 ק"מ". לדבריו, מכוניות מרוץ נדרשות לעמוד בתנאים קשים מאוד ולכן "תכנונן דורש מדע טהור ולא רק ידע מכני. אנחנו שמחים על הדירוג באוסטריה, מתכוננים לתחרות בגרמניה ומעריכים שבשנה הבאה נתחרה גם בקטגוריה החדשה של רכבי מרוץ אוטונומיים".

בטכניון מוסיפים שבתחרויות מתמודדת הנבחרת מול נבחרות הנתמכות על ידי חברות רכב מובילות, ובהן אאודי ופורשה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר