המקלט שבו אמור להפתח מרכז הלמידה והפנאי בהדר (צילום: שושן מנולה)
המקלט שבו אמור להפתח מרכז הלמידה והפנאי בהדר (צילום: שושן מנולה)

התנגדות תושבים מעכבת פתיחת מרכז למידה

תושבים בהדר מתנגדים לפתיחת מרכז למידה ופנאי לילדים, רובם מהמגזר הערבי, שהתקשו להשתלב במסגרות אחרות. בעיריית חיפה מקווים שניתן יהיה לפתוח את המרכז בחודש הבא

פורסם בתאריך: 21.8.18 11:11

עיריית חיפה מבקשת לפתוח בשכונת הדר מרכז למידה ופנאי לילדים בגיל בית הספר היסודי שלא נקלטו במסגרות הרגילות, אך התנגדותם של תושבים מעכבת את פתיחתו.

מרכז הלמידה נועד בעיקר עבור ילדים שלומדים במוסדות חינוך במגזר הערבי ושלא הצליחו להשתלב במסגרות אחרות של העירייה. המרכז אמור להיפתח במקלט הציבורי ברחוב עמק הזיתים בהדר, אך תושבי האזור מתנגדים לכך. בשבוע שעבר ערך התאגיד העירוני קהילת הדר כנס שיתוף ציבור כדי להסביר לשכנים המתנגדים מדוע חשוב לפתוח את המרכז.

 

 

על התוכניות ועל ההתנגדויות מספר מנכ"ל התאגיד יעקב ברודר: "יש ילדים שמתגוררים באזור שבמשך תקופה ארוכה לא הצלחנו לשלב אותם במסגרות אחרות בשכונה שיתאימו לצורכיהם. יש כאלה שאנחנו מנסים כבר שנים למצוא להם מקום לפעילות אחר הצהריים ולא מצליחים. לכן החלטנו לפתוח מסגרת מיוחדת עבורם, אבל התושבים הביעו התנגדות. בעקבות זאת ישבנו איתם והסברנו שאנחנו עושים את המהלך לטובת ילדי השכונה. ביקשנו מהם להגיד לנו מה הם רוצים, והם ביקשו שהפעילות לא תפריע להם. לאחר שסגרנו את כל הפרטים והתכוונו לפתוח את המקום ביקשו התושבים המתנגדים לקיים חשיבה מחודשת ולהיפגש שוב, וזה מה שעשינו בשבוע שעבר. חשוב לתושבים שנעשה את הכל בשיתוף פעולה צמוד איתם, ואנחנו הסכמנו. דחינו שוב את הפתיחה, ואני מקווה שבתחילת החודש הבא המרכז ייפתח, כאשר כל התושבים בלי יוצא מן הכלל יתמכו בעניין ויראו עין בעין איתנו את הצדדים החיוביים שבפתיחת המרכז".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תבחרו בי שוב

    איפה הבעיה אני לא רואה- זה המעט שאפשר לעשות לפני הבחירות
    אז מה חדש( מה ? עד היום אני לא עושה כלום)?.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר