בית הספר רוממה ניגונים
בית הספר רוממה ניגונים

בית הספר רוממה מארגן יום בריאות קהילתי

יום הבריאות ייערך במתכונת של הפנינג לכל השכונה, שבמסגרתו יכינו התלמידים ארוחת בוקר בריאה וימשיכו לפעילות זומבה. האגודה למלחמה בסרטן ומכבי שירותי בריאות נרתמו לסייע ותרמו פעילויות משלהן

פורסם בתאריך: 19.5.19 07:12

בית הספר הממלכתי רוממה ניגונים יקיים יום בריאות קהילתי ביום שישי הבא. במסגרת זו יערוך בית הספר הפנינג קידום בריאות לתושבי השכונה בשיתוף עם סטודנטים מהחוג לסיעוד באוניברסיטת חיפה, עם הורים לתלמידי בית הספר, עם האגודה למלחמה בסרטן ועם מכבי שירותי בריאות. הפעילות תיפתח בארוחת בוקר בריאה שאותה יכינו התלמידים בעזרת מתנדבים מוועד ההורים, ותמשיך בזומבה ובפעילויות נוספות.

מנהלת בית הספר דפנה בוננה: "לראשונה חיברנו את כל הקהילה ברוממה החדשה לפעילות שלנו. הפעילות הזו היא חלק מתוכנית רב שנתית של בית הספר שבחר להיות בית ספר מקדם בריאות. הקהילה שלנו עוטפת אותנו והיא נרתמה בהתנדבות למען בית הספר. במקביל אנחנו עוטפים קהילות מחוץ לרוממה, למשל רמת שאול באמצעות בית ספר הממלכתי רמות שנחשב לבית ספר מקדם בריאות חדש, ואנחנו מאמצים אותו ומסייעים לו בנושא. מעתה כל יום בריאות יהיה תחת נושא אחר ויפעל עם הקהילה".

 

 

לדבריה של בוננה, הארגונים השותפים תרמו לבית הספר פעילויות: "מכבי שירותי בריאות תעביר שתי פעילויות – האחת בנושא 'גלגולה של מבחנה' שתסייע לתלמידים להתגבר על הפחד מזריקות ומבדיקות דם, והשנייה נקראת 'בובות ודובים' שבמסגרתה התלמידים ישחקו ברופא וגם היא נועדה כדי להפחית את חרדת התלמידים מביקור אצל הרופא. האגודה למלחמה בסרטן תרמה פעילות שנקראת 'חכם בשמש' ושתעסוק בהגנה מפני חשיפה מסוכנת לקרינת השמש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר