מעבדה לייצור קנאביס רפואי (צילום: Raphael Marchante, REUTERS)
מעבדה לייצור קנאביס רפואי (צילום: Raphael Marchante, REUTERS)

הקנאביס הרפואי מגיע לטכניון

בקרוב ייפתח קורס יזמות בקנאביס רפואי ביחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון. "המטרה של תוכנית הלימודים היא היכרות עם האספקטים השונים הקשורים לפיתוח מוצרים ותכשירים מבוססי קנאביס רפואי ועם המחקר וההשקעות בתחום", אומרים בטכניון

פורסם בתאריך: 24.2.20 17:11

היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון תפתח בחודש מאי קורס יזמות בקנאביס רפואי בקמפוס החיפאי. הקורס, שהתקיים עד כה רק בקמפוס של הטכניון בתל אביב, כולל 40 שעות אקדמיות במתכונת של שמונה מפגשי ערב אחת לשבוע. הקורס מיועד ליזמים, לרופאים, למשקיעים, לחוקרים, לעובדי חברות תרופות, למומחים מתחום החקלאות ולאנשי אקדמיה, המעוניינים להשתלב בתחום או ללמוד עליו. מחיר הקורס הוא 5,500 שקל, ולנרשמים עד 1 באפריל תינתן הנחה של 1,000 שקל.

בטכניון אומרים שתוכנית הלימודים מעניקה ידע נרחב וכלים מעשיים בתחום היזמות בנושא הקנאביס הרפואי, משלב הרעיון ועד להקמת חברה: "המטרה של תוכנית הלימודים היא היכרות עם האספקטים השונים הקשורים לפיתוח מוצרים ותכשירים מבוססי קנאביס רפואי ועם המחקר וההשקעות בתחום, לצד הבנת הרקע והמצב הקיים, האתגרים וההזדמנויות".

 

קנאביס רפואי (צילום: אמיר כהן, רויטרס)

קנאביס רפואי (צילום: אמיר כהן, רויטרס)

 

 

הקורס יתקיים בשיתוף עם חברת Cann10 – חברה למוצרי הקנאביס הרפואי והטכנולוגיות בישראל – שנוסדה בשיתוף עם גורמים מובילים מתחום הקנאביס הרפואי ומתחום המסחר בטכנולוגיות רפואיות.

מנהל היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך בטכניון עודד רביב: "זיהינו צורך אמיתי בקרב יזמים הפועלים באזור הצפון, ובהם גם חקלאים רבים, לתוכנית לימודים מסוג זה שתוכל לסייע ולתת להם את הכלים להתפתחות בתחום היזמות של הקנאביס הרפואי. אנו מאמינים שפתיחת התוכנית בקמפוס הטכניון בחיפה מהווה מענה לצורך המתפתח והמתמשך של התעשייה והעוסקים במלאכה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יגיל

    קנאביס הוא מחוץ חוק. אבל בשביל עסקנים העושים כסף ממנו הוא חוקי.
    בשביל עסקנים בגרוש מותר להכשיר את השרץ?

  2. כן, צריך להכשיר.

    צריך לעשות לגליזציה של קנאביס וזהו. ניסו לעשות חוקי יובש בארה"ב ורוסיה ונוצר הדבר ההפוך.

  3. יואב

    בינתיים מכשירים את זה רק לעושי הכסף מזה כגון הטכניון . כולה צמח שגודל באדמה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר