קייטנה עירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
קייטנה עירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

שאילתה לראש העיר: מה קורה עם הקייטנות?

בשאילתה שהגישו לראש העיר עינת קליש רותם מבקשות חברות מועצת העיר סופי נקש והילה לאופר לדעת אם הוסקו מסקנות בעקבות כישלון קייטנות הקיץ האחרונות, מי יפעיל אותן וכמה כסף יצטרכו ההורים לשלם. נקש: "לא ייתכן שאנחנו כבר באמצע מאי, ואיש לא מעדכן את הציבור על מנת שיידע להיערך"

פורסם בתאריך: 12.5.20 07:58

חברות מועצת העיר סופי נקש מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה והילה לאופר מסיעת הירוקים הגישו שאילתה לראש העיר עינת קליש רותם שבה הן מבקשות מידע בנושא הקייטנות ובית הספר של החופש הגדול.

"בימים האחרונים התראיינו שר החינוך נפתלי בנט ומנכ"ל משרדו שמואל אבוהב באמצעי התקשורת והודיעו כי השנה יתקיימו קייטנות ובית ספר של החופש הגדול כפי שהיה בשנים הקודמות. אנו נמצאים כבר בחודש מאי ועדיין הציבור לא יודע מה קורה עם הקייטנות", כתבו נקש ולאופר בשאילתה וביקשו תשובות לשאלות הבאות: "האם הוקמה ועדה והוסקו מסקנות בעקבות כישלון קייטנות הקיץ האחרונות? אם יש דוח בנושא נבקש לקבלו; מי מפעיל הקייטנות לשנת 2020 והאם יתקיים מכרז?; מהי עלות הקייטנה בסך הכל ומהי העלות להורים?; מהי העלות של קייטנה בלבד ומהי עלות של קייטנה+צהרון?; מתי תפתח ההרשמה?; האם נבנה מודל למתווה המותאם לקורונה? אם כן נבקש לקבל את המתווה; והאם ילדי החינוך המיוחד יקבלו קייטנות בקיץ 2020 כפי שקיבלו במשך כל השנים הקודמות?".

על השאילתה, כך מקוות השתיים, תימסר להן תשובה בישיבת מליאת מועצת העיר בחודש יוני.

 

 

נקש: "אנו נמצאים חודש וחצי לפני תחילתו הרשמית של החופש הגדול, ועד עכשיו לא יצאה שום הודעה בנוגע לקייטנות. לנוכח מה שקרה בשנה שעברה ועל מנת להימנע מהבעיות שהיו שנה שעברה, בחרנו להעלות את השאילתה, מה גם שאנחנו עוד נמצאים תחת הגבלות מגיפת הקורונה, ולכן צריך להיערך בהתאם. הורי וילדי העיר זכאים לדעת אם יהיו השנה קייטנות, מה יהיה מחירן ובאלו תנאים הן יתקיימו. לא ייתכן שאנחנו כבר באמצע מאי, ואיש לא מעדכן את הציבור על מנת שיידע להיערך. לא ייתכן שרק בדקה ה-90 יודיעו מה קורה. אני בטוחה שאנו, הורי וילדי חיפה, נקבל תשובות מהנהלת העיר שהצהירה לא פעם עד כמה הילדים חשובים לה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גם השנה יאכלו לקרדה. הכי יקר מכל האזור.

    ורק תלונות יהיו על המפעיל.

  2. הטוב והיפה שהיה כאן

    אחד הדברים הטובים שהיו בחיפה הן קייטנות הקיץ. באה קליש וכדרכה ביטלה, שינתה, רמסה, דרסה, והרסה. למה? ככה. כי היא יכולה ואין מי שירסן אותה ויעמיד אותה במקומה. אם משהו עבד טוב מדוע לשנות? רק כדי להפגין כוח ולהראות לציבור שאת יכולה? אין קל מלהרוס. לבנות קשה הרבה יותר. השנה וחצי האחרונות אופיינו בנסיון נחוש, כמעט אובססיבי, מצד קליש והסובבים אותה, להרוס ולמחוק את כל הטוב והיפה שהיה כאן קודם. ומנגד כישלון חרוץ בבניה ויצירה של משהו טוב יותר. ראש עיר שאינה מכבדת את העבר, ההווה שלה דל וקצר, ועתיד בחיפה אין לה.

  3. רותי

    אין מה לצפות, לא מהעבריינית המורשעת ששמה לה למטרה לפעול נגד תושבי העיר ולא ממחזיקת תיק החינוך חסרת החינוך שכל מעשיה מסתכמים בליקוק תחת של הבוסית המנוולת שלה.

  4. לימור

    חיפה כמו כל הארץ נמצאת במשבר, להזכירך. עוד לא ברור איך חוזרים ללימודים וכבר קופצים לקייטנות?? ראש העיר עינת קליש סוף סוף באה להציל את העיר מהשחיתות שנעשתה כאן כבר שנים. תחת איומים של הוועד שמתנהג בבריונות (ולא כפי תפקידו כמשרת הציבור) קליש פועלת ללא הפסקה להבריא את העיר. כבר במשבר הקורונה העיר חיפה היא בין הערים הכי בריאות בארץ. ובכל התפקידים הבכירים קליש הביאה אנשים ישרים שנבחרו על סמך נסיונם המובהק ולא על פי חברות אישית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר