גן יונה
גן יונה

גן חדש: בלי אינטרקום, בלי תקשורת ובלי לחצן מצוקה

בגן יונה - גן עירוני חדש שנפתח ברחוב צה"ל בקרית אליעזר - לא הותקנו אמצעים לשעת חירום ואמצעי תקשורת, וההורים אובדי עצות: "עיריית חיפה מפקירה את בטיחותם ואת ביטחונם של ילדינו"

פורסם בתאריך: 1.9.20 11:08

הורים לילדים בגן יונה – גן עירוני חדש שנפתח היום (שלישי) ברחוב צה"ל בקרית אליעזר – נדהמו לגלות אתמול, 24 שעות לפני פתיחת שנת הלימודים, שבגן לא הותקנו אמצעים לשעת חירום ואמצעי תקשורת.

"אין אינטרקום בשער, אין תקשורת אינטרנט וטלפון, אין קליטה בטלפונים הניידים של אנשי הצוות, והכי נורא זה שאין לחצן מצוקה", אומרת אם לילד בגן, "נוצר מצב שבו 35 ילדים מנותקים לחלוטין מהעולם, ואני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם ילד ייפצע חלילה, כי אין אפילו אפשרות להזעיק אמבולנס. אני לא מבינה את סדרי העדיפויות של עיריית חיפה – איך הם לוקחים אחריות על בטיחותם של 35 ילדים? האם זה בכלל תקני לפתוח כך את הגן? אנחנו אובדי עצות ומיואשים מכך שהעירייה מפקירה את בטיחותם ואת ביטחונם של ילדינו".

לדבריה של האם, נעשתה פנייה לעירייה אך לא התקבלה כל תשובה: "אם חס וחלילה יקרה משהו לילד בגן, מי יהיה האחראי לכך? אנחנו חרדים מאוד ומקווים שיש לעירייה מענה".

תגובתה של העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. בטח . בגלל ששם הגן "יונה" מענישים את הילדים...

    חלאס. מספיק. ניצחת… הוא הלך !! תדאגו לילדים.

  2. א

    עכשיו הםדוםילים יודעים לפי הכתובת םה איפה אפשר ללכת בלי שיתפסו אותם

  3. עצוב

    בחדרה כל הכיתות לומדות פרונטלי חמישה ימים בשבוע!
    ואילו בחיפה קליש מזרימה תקציבים לא נגמרים לציבור החרדי, שבקולו נבחרה ושעל ידו היא נתמכת. במקום להכשיר מקומות תפילה מכספי העירייה, לשפץ קבר רב המשמש מקום עליה לרגל (כאילו זה מה שחסר בחיפה!), ולפתוח בזה אחר זה מוסדות חינוך לחרדים בעיר, קליש היתה יכולה (וצריכה!) להכשיר מקומות לימוד עבור ילדי הציבור החילוני שבחר בה. עצוב שאת הציבור הזה היא שכחה ושלציבור הזה היא מפנה עכשיו את גבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר