ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)
ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)

מנהל המחוז הזהיר את המנהלים לא לקיים פעילות הפגתית

על רקע פעילויות הפגה בקבוצות קטנות שקיימו מנהלי בתי ספר במחוז תל אביב שלח מנהל המחוז ד"ר סער הראל למנהלי בתי הספר בחיפה שבה נכתב: "אין שום אישור לפעילויות ולמפגשים כלשהם עם תלמידים בכל מיני מרחבים. הדבר היחיד המותר הוא למידה מרחוק"

פורסם בתאריך: 22.10.20 07:58

משרד החינוך במחוז חיפה הזהיר את מנהלי בתי הספר בעיר שלא לקיים פעילויות כלשהן עם תלמידים שהן לא במסגרת למידה מרחוק. הרקע לאזהרה הוא פעילויות הפגה בקבוצות קטנות שקיימו מנהלי בתי ספר במחוז תל אביב.

בהודעת ווטסאפ ששלח מנהל המחוז ד"ר סער הראל למנהלים נכתב: "אני מבקש להבהיר שנכון לרגע זה אין שום אישור לפעילויות ולמפגשים כלשהם עם תלמידים בכל מיני מרחבים. הדבר היחיד המותר הוא למידה מרחוק והגעה של תלמידי אגף שח"ר (שירותי חינוך רווחה) וחינוך מיוחד ללמידה בית הספר. אם יהיה שינוי בהנחיות, הנושא ייבחן מחדש על ידי מנהל המחוז". בסוף ההודעה התבקשו המנהלים "לאשר את קבלת ההודעה ואת קיום הכתוב בה".

 

 

מנהלת בית ספר בחיפה אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "כולנו קיבלנו את ההודעה הזו. זה הזוי. יש בעיה עם הלמידה מרחוק שיותר גורמת לנזק מאשר מסייעת. אני לא מבינה מאיזו סיבה משרד החינוך אינו מאפשר לנו להיפגש עם התלמידים בקבוצות קטנות בשפת הים או בפארקים. מה, במשרד לא רואים את המצוקה הנפשית שהתלמידים נמצאים בה בגלל המצב? המפגשים ההפגתיים שהתקיימו בתל אביב הם דבר מבורך. הגיע הזמן שמשרד החינוך יתעשת, יפנים ויפעל אצל הגורמים המחליטים לשינוי המתווה".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות ומתווה אורחות חיים במוסדות החינוך. צוותי החינוך מקיימים פעילויות שמירה על קשר ופעילויות חברתיות והפגתיות רבות באמצעות למידה מרחוק ושיח טלפוני".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תלמדו מרחוק ותפסיקו לחפש פטנטים

    התלמידים לא במצוקה נפשית
    ומפגש בחוף הים עם מורים? יש לכם את זה ביותר הזוי?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר