הטכניון (צילום: רמי שלוש)
הטכניון (צילום: רמי שלוש)

תוכנית דגל חדשה לסטודנטים מצטיינים בטכניון

"מנהיגי שוליך ליזמות" היא תוכנית למנהיגות שתקנה למשתתפיה ארגז כלים יזמי וליווי בפיתוחו של רעיון לקראת פיתוח מעשי. בכל שנה יצטרפו לתוכנית 15 סטודנטים שיקבלו מלגת מחיה בסך של 25,000 שקל ומלגת שכר לימוד. נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון: "התוכנית תאפשר לטפח ולהכשיר את דור העתיד של היזמים בישראל"

פורסם בתאריך: 19.11.20 12:06

טקס מקוון לפתיחת שנת הלימודים לתוכנית "מנהיגי שוליך ליזמות" – תוכנית דגל חדשה לסטודנטים מצטיינים בטכניון – יתקיים היום (חמישי) בהשתתפותם של שר החינוך יואב גלנט ובני משפחתו של היזם והפילנטרופ הקנדי סימור שוליך.

"מנהיגי שוליך ליזמות" היא תוכנית ארצית למנהיגות שתקנה למשתתפיה ארגז כלים יזמי וליווי בפיתוחו של רעיון לקראת פיתוח מעשי. 15 הסטודנטים המשתתפים בתוכנית יקבלו מלגת מחיה בסך של 25,000 שקל ומלגת שכר לימוד.

לדבריה של ראש התוכנית פרופ' דניאלה רווה מהפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל, בכל שנה יצטרפו לתוכנית 15 סטודנטים שיזכו לתמיכה נדיבה ולליווי צמוד בנושאי מנהיגות ומעורבות: "מדובר בקבוצת סטודנטים קטנה ואיכותית שתשפיע הרבה מעבר לגבולותיה. כוונתנו היא שמשתתפי התוכנית יהיו נושאי דגל היזמות, החדשנות והמנהיגות בטכניון".

שוליך תרם עד כה כ-350 מיליון דולר למטרות שונות, רובן בתחומי ההשכלה הגבוהה והבריאות, בקנדה, בארצות הברית ובישראל באמצעות קרן הנושאת את שמו. השותפות בין שוליך לטכניון נמשכת כבר יותר מעשור, והיא החלה בפקולטה לכימיה הנושאת את שמו ובמלגת מנהיגי שוליך – תוכנית מלגות יוקרתית שפעלה עד השנה בטכניון.

 

 

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון: "יזמות היא דרך חיים עבורנו והיא טבועה עמוק ב-DNA הארגוני שלנו. מהטכניון יצאו פיתוחים רבים משני מציאות שהשפיעו על חייהם של מיליונים בישראל ובעולם. אנחנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להנחיל את הערכים ואת הרוח היזמית לסטודנטים שלנו. התוכנית 'מנהיגי שוליך ליזמות' תהפוך כעת לגולת הכותרת של מאמצים אלה ותאפשר לטפח ולהכשיר את דור העתיד של היזמים בישראל".

מנהל קרן שוליך בישראל אורי כרמי: "מיום היווסדו מהווה הטכניון מקור לחדשנות טכנולוגית שאת השפעתה ניתן לראות בכל העולם. אנו מקווים ומצפים לראות את בוגרי התוכנית ממשיכים במסורת זו, בונים חברות מצליחות ומייצרים שינוי חיובי בעולם".

עוד ישתתפו בטקס המשנה הבכיר לנשיא הטכניון פרופ' עודד רבינוביץ' וסגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ולפיתוח משאבים פרופ' אלון וולף. את ההרצאה המקצועית באירוע יישא מייסד אפליקציית Waze אורי לוין.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר