הטכניון (צילום: רמי שלוש)
הטכניון (צילום: רמי שלוש)

מרצה בטכניון לסטודנטים: "אני בטוח שכולכם מתעניינים בפורנו"

הטכניון השעה מרצה שבמהלך שיעור בזום פנה אל הסטודנטים ואמר: "אני בטוח שכולכם מתעניינים בפורנו, נכון? שירים יד מי שלא מתעניין". לאחר שאף יד לא הורמה אמר המרצה: "אני רואה שכולכם מתעניינים, אז יש שפת תכנות שקרויה על שם כוכבת פורנו". הטכניון: "מתנצלים בפני הסטודנטיות והסטודנטים שנפגעו"

פורסם בתאריך: 3.12.20 12:37

מרצה בטכניון הושעה מעבודתו לאחר שבמהלך שיעור בזום פנה אל הסטודנטים ואמר: "אני בטוח שכולכם מתעניינים בפורנו, נכון? שירים יד מי שלא מתעניין". לאחר שאף יד לא הורמה אמר המרצה: "אני רואה שכולכם מתעניינים, אז יש שפת תכנות שקרויה על שם כוכבת פורנו שהיתה הכוכבת של הסרט 'גרון עמוק'".

לאחר שנודע לאגודת הסטודנטים בטכניון על המקרה היא פרסמה פוסט בפיסבוק שבו נכתב: "בשעות האחרונות התקבל לידינו תיעוד של מרצה אשר השתמש בביטויים מעולם תוכן שאינו הולם כיתות לימוד בפרט ומוסדות אקדמיים ככלל, יצר מבוכה ואווירה מטרידה בכיתה, וגרם לסטודנטים רבים לחוש לא בנוח. אנחנו מגנים בתוקף את התנהלותו של המרצה ודומותיה ונפעל לטיפול ממצה בעניינו. האגודה פועלת ותמשיך לפעול ליצירת מרחב בטוח – מקוון ופרונטלי – עבור הסטודנטים והסטודנטיות. אנו קוראים לכם ליידע אותנו על כל מצב במסגרת השיעורים או מחוצה להם שבו אתם חשים כי נגרם לכם עוול כזה".

 

 

לאחר השעייתו של המרצה נמסר מאגודת הסטודנטים בטכניון: "האגודה מברכת על החלטת הטכניון להשעות את המרצה".

מהטכניון נמסר בתגובה: "הטכניון רואה את האירוע בחומרה רבה. המרצה הושעה מכל פעילות הוראה והנחיה של תלמידי הסמכה ותארים מתקדמים עד להשלמת הבירור על ידי הנציבה למניעת הטרדות מיניות. אנו מתנצלים בפני הסטודנטיות והסטודנטים שנפגעו. נמשיך לפעול כדי להבטיח לכל אדם סביבת עבודה ולימודים מקבלת ומכבדת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. עידן הריטוריקה

    הפוליטיקל קורקט במיטבו! עוברים לסדר היום על תרופות מצילות חיים שלא נכנסות לסל התרופות, על המתנה של 2-3 חודשים לבדיקת mri, על פסיקות הזויות של שופטים אבל לא מוכנים לעבור לסדר היום על מעידה בפוליטיקל קורקט!

  2. דינה.

    כעת יכול המרצה המכובד לנצל את ידיעותיו האקדמיות כשחקן בסרט פורנו.

  3. יוני

    מה למען השם זה קשור להטרדה מינית? זה שהמרצה התבדח שאנשים נהנים מפורנו ושיש שפת תכנות על שם כוכבת פורנו?

    לא ידעתי שחזרנו לתקופות החשכה של ימי הביניים. הזוי.

  4. עדין כהן

    כנראה שהטפשות לא פוסחת גם על המוסד האקדמי הבכיר בארץ. עובדות הן עובדות. לא כל קוריוז הוא הטרדה

  5. יוסי

    חבורת מטורללים.
    לא מכיר אף אדם גבר או אישה שלא צופה בפורנו מידי פעם.

  6. עמרי

    הטכניון מעוחם לא נתן גיבוי למרצים שלו להיפך מנצל אותם ומעיף בשלל תירוצים כדי שלדיקנים ולמקומבנים הבינוניים יהיה שכר גבוה וגל היתר ברןטציה, חלקי תקנים ונצלנות.
    אוי ואבוי הוא אמר פורנו.. יש באקדמיה מרצות למגדר וסוציולוגיה שכל הזמן מדברות על זנות ופורנו האם הן פגעו ברגשות הסטודנטים? מתי הפכנו לחברה מקרבנת ומפוחדת מכל פיפס להזכיר לכם: אסקימו לימון, מציצים.. ואוו הוא אמר פורנו אוי האוזנים הרכות של העוללים לא יכולות לשאת את זה תרחיקו את כולם לsafe space ותשמיעו אזעקות חירום לתפוס את העבריין.
    הקקדמיה והדרעקניון ירדו מהפסים מזמן בקטע הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר