כיתה בבית ספר
כיתה בבית ספר

בית הספר גבריאלי ייסגר בסוף שנת הלימודים

בשל מיעוט תלמידים החליטו מחוז חיפה במשרד החינוך ועיריית חיפה לסגור את בית הספר גבריאלי בשכונת נוה פז בסוף שנת הלימודים. לתלמידים תינתן האפשרות לבחור ללמוד בבתי הספר דינור או תל חי. מנהל גבריאלי ד"ר אבי ויינברג להורים: "ירידה במספר התלמידים בשנים האחרונות מובילה למיעוט שעות ותקציבים"

פורסם בתאריך: 22.1.21 08:03

מחוז חיפה במשרד החינוך ועיריית חיפה החליטו על סגירתו של בית הספר היסודי גבריאלי בשכונת נוה פז. הסיבה: מיעוט התלמידים בבית הספר.

במכתב ששלח מנהל גבריאלי ד"ר אבי ויינברג להורים נכתב: "אני פונה אליכם מכיוון שייתכן כי הגיעו אליכם שמועות או מידע על אודות סגירתו של בית הספר. חשוב לי לשתף כי אכן התקבלה החלטה משותפת של מחוז חיפה ועיריית חיפה לגבי סגירת בית הספר בשנת הלימודים הבאה. בית הספר ימשיך לפעול עד לסוף שנת הלימודים ללא כל שינוי".

ויינברג הוסיף כי ההחלטה לסגור את בית הספר בתום שנת הלימודים התקבלה לנוכח ירידה במספר התלמידים בשנים האחרונות. ירידה כזו מובילה לכיתות עם מספר תלמידים מצומצם, ובכך נפגעות ההזדמנויות החברתיות של הילדים והיכולת של בית הספר לקדם את המערך הלימודי בשל מיעוט שעות ותקציבים אשר נקבעים ביחס למספר התלמידים".

 

 

לדבריו, "על מנת לתת לילדים מענה חינוכי וחברתי רחב ככל שאפשר, התלמידים יוכלו להירשם לבתי הספר הקרובים ביותר לשכונה ובהתאם לבחירת ההורים – דינור ותל חי. כמו כן ניתן להירשם לבתי ספר על אזוריים ברחבי העיר".

ויינברג ניסה להרגיע את ההורים המודאגים וכתב: "ברור שידיעה כזאת יכולה לעורר תחושות ומחשבות שונות – מצד אחד תקווה וצפייה אך מצד שני חשש ואי ודאות, ולכן המעבר ייעשה בליווי צמוד שלנו לאורך כל הדרך. כל התחושות הן טבעיות לגמרי, אך אנו בטוחים שבשיחה מחזקת בבית ובליווי צמוד שלנו – הצוות החינוכי – המעבר יהיה הזדמנות לצמיחה עבור ילדיכם היקרים. בימים הקרובים נשוחח על המעבר עם הילדים בכיתות, נאפשר שיח על החששות ונדבר על ההזדמנויות ועל הכוחות שמעבר זה מזמן עבורם. אני, מחנכי הכיתות, היועצת והפסיכולוג של בית הספר נמצאים כאן בשבילכם לכל שאלה, התלבטות או שיתוף".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שנתיים של תופת ומה עוד צפוי כאן בחיפה העיר בסגירה של ישראל?

    מרכז ספורט לאו בק נסגר
    בית ספר גבריאלי נסגר
    מתנס הדר נסגר
    מועדון אתלטיקה בסגירה
    עיר הנוער בוטלה
    תאטרון הצפון נסגר
    בית ספר דוד ילין נסגר
    תוכנית המל"ל נסגרה
    עיר הבירה בוטלה
    קרן חיפה בוסטון מתפרקת
    חברת יפה נוף נסגרת
    אתו"ס לקראת פירוק
    בית ספר נירים לקראת סגירה
    גן החיות הלימודי לקראת סגירה
    גלרית הפירמידה פורקה
    רכבל המפרץ בהקפאה
    מנהלת עיר תחתית נסגרה
    קאר טו גו בוטל
    מעונות קרית אליעזר נסגרו
    מנהל ההנדסה מפורק
    סיירת הבטחון העירונית נסגרה
    האחרון שיסגור את האור?

  2. תלמיד גבריאלי בשנות ה־90

    מדובר בבית ספר שהתדרדר להיות אחד מבתי הספר הגרועים בארץ. לא שחסר ילדים בשכונה הזאת, פשוט אף הורה לא רוצה לשלוח את הילדים שלו לבית ספר שציוני תלמידיו מהגרועים בארץ. בנוסף, זה לא סוד שהציבור החרדי מחפש עוד ועוד מבנים, אז לא יפתיע אף אחד אם גורלו של בית הספר גבריאלי יהיה כשל בית ספר קישון. מי סובל? ההורים והילדים שצריכים לנסוע ולהסיע ילדים קטנים מדי בוקר לבתי ספר מרוחקים…

  3. סגרו את איטון של הצפון

    עולם החינוך לא יוכל להתגבר על סגירת אחד מבתי הספר הטובים והאיכותיים ביותר שהיו בארץ ובעולם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר