בית הספר גורדון (צילום מתוך דף הפייסבוק של בית הספר גורדון)
בית הספר גורדון (צילום מתוך דף הפייסבוק של בית הספר גורדון)

נבחנת העברתם של תלמידי דגניה לגורדון

בשל סמיכותם של בתי הספר דגניה ורגבים לחוות המיכלים בקרית חיים נבחנת העברתם למקומות אחרים. תלמידי דגניה עשויים לעבור למבנים יבילים במתחם בית הספר גורדון, אך בוועד ההורים של דגניה מתנגדים בתוקף למהלך

פורסם בתאריך: 8.2.21 08:08

בעיריית חיפה בוחנים חלופות להעברתם של תלמידי בתי הספר דגניה ורגבים בקרית חיים לבתי ספר אחרים בקריה, וזאת בשל קרבתם לחוות המיכלים של תש"ן (החברה לתשתיות נפט ואנרגיה). גורמים מקצועיים טוענים כי נבחנת האפשרות להעביר את תלמידי בית הספר דגניה לבית הספר גורדון, אך מדגישים כי מעבר זה יתרחש רק במקביל להעברתם של תלמידי בית הספר רגבים, כאשר בימים אלה נבדקים מקומות חלופיים.

לפי התכנון, בשלב הראשון ישוכנו תלמידי דגניה במבנים יבילים במתחם גורדון, ובמקביל צפוי להיערך הליך בינוי של נכס אחר שישמש בית ספר.

יו"ר ועד ההורים של בית הספר דגניה רוית אטיאס מתנגדת למעבר: "זה לא יקרה וזה לא יהיה. אנחנו נילחם כי אם קיימת בעיה של זיהום אוויר, צריך לפנות את המיכלים ולא את בית הספר. אם ראש העיר עינת קליש רותם דואגת לתושבים, היא צריכה לדאוג לכולם ולא רק לתלמידים. העברה של בית הספר היא בסך הכל פלסטר שמכסה על הבעיה".

 

 

לדבריה של אטיאס, איש עדיין לא עדכן את ההורים: "זה מפתיע אותנו כי שמענו שבחודש הבא אמור לצאת מכרז למנהלת חדשה לדגניה. יתרה מכך, בחודש שעבר נפתחה ההרשמה לבית הספר. עד כה לא שמענו על בחינת חלופות, ולכן לא פעלנו בעניין. לא ניתן לפגוע בילדים בשביל פוליטיקה".

למה פוליטיקה?

"כי אם לעירייה היה אכפת מהתושבים, היא היתה מפנה את המיכלים ולא את בתי ספר".

גם הכוונה לשכן את התלמידים במבנים יבילים לא מקובל על אטיאס. "למה הילדים שלנו צריכים ללמוד במבנים יבילים?", היא תוהה, "ברור שנתנגד לזה".

מעיריית חיפה נמסר: "לנוכח נתוני זיהום האוויר וסמיכותם של המיכלים המזהמים למוסדות החינוך, שמסכנים את הילדים ואת אנשי הצוותים החינוכיים, נבחנות חלופות להעתקת הלימודים מבתי הספר רגבים ודגניה מול כל הגורמים המקצועיים ומשרדי הממשלה הרלוונטיים. בשלב זה טרם התקבלה כל החלטה בנושא".

תגובתו של משרד החינוך תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. נחמה שר

    לפנוצ את הל המיכלים והמפעליל המסוכניל רחוק מחיפה. להציל את התושבים בכל האיזור הגדול של חיפה והקריות ועכו וטבעון. להציל אותנו מהזיהום המסוכן ביותר!!!!!!

  2. אייל חיפה

    צריך לפנות את כל קרית חיים וקרית שמואל זה חבית אבק שריפה אחת גדולה.
    במצב מלחמה כל האזור הזה יקום לשמיים בענן יותר גדול ממה שראינו בביירות, לרדיוס 5-10 קילומטרים לני שצריך תזכורת תכתבו ביוטיוב פיצוץ ביירות
    יהעה אסון של כמה אחפי הרוגים ו10-20 אלף פצועים, כוויות דרגות חמורות וכ-10 אלף דירות ובתים הרוסים באזור מזוהם שלא ניתן יהיה לגור בו כמה שנים עקב רמות הזיהום לרדיוס עד קרית ים וקרית אתא.
    כנו בביירות אינטרסים כלכליים יכתיבו פה אסון בלהות.

  3. הכל בסדר תעצמו עיניים תנשמו עמוק ובעיקר תהיו אדישים

    המדינה כבר סימנה אתרי קבורת המונים לאסון הצפוי, בתל רגב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר