"52" - שווארמה וקרייזי טאבון
"52" - שווארמה וקרייזי טאבון

דברים זזים בצומת כרמליה

"52" - שווארמה וקרייזי טאבון הוא המקום החדש שנפתח בצומת הכניסה לכרמליה ומצטרף למקומות האוכל הוותיקים במתחם. השווארמה עשויה בשר עגל וכבש, הלאפות נאפות לעיני הלקוח, והבעלים רימון עיד מבטיח הפתעות נוספות בקרוב

פורסם בתאריך: 18.5.22 11:51

צומת הכניסה לכרמליה הפך השבוע למיני מעצמה קולינרית, עם הצטרפותן של "מנגל" ו-"52" – שווארמה וקרייזי טאבון למקומות האוכל הוותיקים.

את "52" פתח רימון עיד מעילבון, אשר עסק בכל חייו הבוגרים בעסקי המזון והמשקאות, והיה בעלים של בתי קפה, מסעדות ואולמות אירועים לחופה של הכנרת. הקורונה לא פסחה על עסקיו, שהסתמכו על תיירות חוץ, והוא אינו מסתיר את העובדה שעסקיו נפגעו, לכן חיפש לעשות משהו אחר.

"52" - שווארמה וקרייזי טאבון

"52" – שווארמה וקרייזי טאבון

"חיפשתי לעשות משהו שיהיה יותר יציב", הוא מספר, "עשיתי חקר שוק ושמתי לב שחיפה, היא בירת השווארמות. יש פה כל כך הרבה שווארמות טובות וטעימות, עם שמות גדולים יותר ופחות, אבל רובן ככולן בעיר התחתית. בכרמל למעלה, יש שתי שווארמות טובות, נקיות ועל הכיף כיפאק, אבל לכמות האוכלוסייה שיש פה, זה לא מספיק. זיהיתי שיש חוסר בשווארמה בכרמל, וכשמצאתי את הלוקיישן הזה, ידעתי שאני עושה את הדבר הנכון. שיפצתי, השקעתי הרבה מחשבה גם בעיצוב, גם בתכנים ובטיב האוכל והתחלנו השבוע לעבוד. לקח קצת זמן, אבל ככה זה עם דברים טובים".

מה פירוש השם?

"קודם כל, אנחנו יושבים בבניין הפינתי של מוריה 52 וצפרירים 2. יש גם את המשקה האלכוהולי B fifty two, שמדליקים אותו ואני אוהב אותו. שילוב של כל מיני דברים ביחד".

 

 

ומה המיוחד בשווארמה שלך?

"ראשית זה טיב הבשר, עגל וכבש. שנית, יש לנו תנור לאפייה בהדבקה, ואנחנו מכינים את הלאפות העיראקיות אל מול עיני הלקוח, משהו שלא קיים בהרבה מקומות. יש לנו גם טאבון אבן מסתובב, ששם אנחנו הולכים לעשות שילוב בין הבצק לבין השווארמה. כרגע אנחנו עדיין בניסיונות, עדיין לא הגענו למה שאנחנו רוצים, לכן המחלקה של ה'קרייזי טאבון' עדיין לא נפתחה. אני עדיין לא יכול לגלות על מה אנחנו עובדים".

כאמור, השווארמה עשויה עגל וכבש, ונבדקת האפשרות להכין גם שיח שווארמה מהודו ופרגית, לאור דרישת הקהל. המנות נמכרות בלאפה, פיתה רגילה, מיני פיתה או בצלחת. לאחר תקופת ההרצה יתחילו במשלוחי מגשים הכוללים אריזות מיוחדות.


"52", שד' מוריה 52, חיפה. שעות פעילות בתקופת ההרצה: כל השבוע מ-18:00-11:00 או בסיום השיפוד. בעתיד המקום יהיה פתוח מ-10:00 עד חצות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר