דנה אינטרנשיונל (צילום: ד"ר אבישי טייכר, CC BY 2.5 ויקישיתוף)
דנה אינטרנשיונל (צילום: ד"ר אבישי טייכר, CC BY 2.5 ויקישיתוף)

המחאה של דנה אינטרנשיונל

למרות שחלפה כבר כמעט שנה מאז שדנה אינטרנשיונל הוציאה את הסינגל האחרון שלה, הדיווה החליטה לדחות את ההוצאה של שירה החדש "לה קוקרצ'ה" בעקבות ההפגנות, וקראה להרגעה ולהידברות: "לא אויבי העם יצאו לרחובות - אלא אוהביה"

פורסם בתאריך: 5.3.23 11:17

הדיווה דנה אינטרנשיונל תכננה להוציא את שירה החדש "לה קוקרצ'ה" בשבוע שעבר, אבל בעקבות ההפגנות היא החליטה לדחות את הוצאתו. וזו לא היתה החלטה פשוטה כי הסינגל האחרון שלה – השיר "אחלה גבר" ביחד עם סטטיק ובן אל תבורי – יצא אי שם ביוני 2022, ולפניו היא לא הוציאה אף לא שיר אחד במשך שלוש שנים.

וכך סיפרה דנה אינטרנשיונל את עוקביה באינסטגרם: "השיר החדש שלי 'לה קוקרצ'ה' היה אמור לצאת בשבוע שעבר. לפני חודש התאריך ננעץ. חיכיתי לזה נורא. אבל בדרך היו מי שקבעו ליום הזה תוכניות אחרות לגמרי, והרגשתי שזה ממש לא יום לשיר חדש ומשמח. הדרך לפגישה בחברת התקליטים התארכה היום מעשר דקות לשעה וחצי בגלל המפגינים שהציפו את הרחובות, חסמו, וזעקו והניפו דגלי ישראל. למרות שהמונה של המונית טיפס במחיר והגיע למחיר של נסיעה לנהריה, למרות שלא הצלחתי להגיע לפגישה החשובה לי, ולמרות שראיתי ברחובות הרבה מאוד עצב, ותסכול ופחד, היה במראה הזה של המוני ישראלים שאוהבים את ישראל ודואגים לה ונלחמים עליה גם פתח לתקווה וגאווה בישראל שלי, ותחושה שבסוף יהיה בסדר".

 

 

בהמשך היא הוסיפה את מילות השיר "היאחזות הנחל בסיני", ובהן "המון דברים יפים ראו עיני / המון של אנשים טובים שבגללם / רציתי לחבק שם את כולם", וסיכמה: "וזה מה שהיום הזה עשה לי – רצון לחבק. אני רוצה לקוות שזה גם מה שתרגיש ההנהגה שלנו אל אלה מהעם שיוצאים לרחובות מאהבה ומדאגה, שהיא תשלח להם יד וחיבוק ומסר של הרגעה והידברות. לא אויבי העם יצאו לרחובות – אלא אוהביה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר