סטטיק (צילום: ישראל בידור, ויקישיתוף, CC-BY-SA-3.0)
סטטיק (צילום: ישראל בידור, ויקישיתוף, CC-BY-SA-3.0)

סטטיק ישיר לנו סולו

יותר מחצי שנה לאחר הפרידה מבן אל תבורי, סוללת הניהול של סטטיק מודיעה על הופעת סולו שלו בהיכל מנורה ב-3 באפריל. "אתם לא מבינים מה זה להיעדר מהבמה לשבעה חודשים", שיתף הסטאר באינסטגרם, "כאמן זו חוויה קשה מאוד. אני כל כך מתגעגע אליכם וזה בוער בי"

פורסם בתאריך: 12.3.23 10:39

סטטיק פותח קופות: שבעה חודשים אחרי שהצמד סטטיק ובן אל תבורי הודיעו על הפרדת כוחות, סוללת הניהול והיח"צ של סטטיק מודיעה על הופעת סולו שלו בהיכל מנורה ב-3 באפריל.

הפרידה בין סטטיק ובן אל סיפקה הרבה כותרות צהובות לתקשורת, כשהשיא היה בסרט הדוקומנטרי החשוף "לירז" ששודר בערוץ 12, שם הוא דיבר על הפרידה מבן הזוג המוזיקלי ומאשתו שרית פולק. בימים אלה מקדם סטטיק אלבום חדש, שלצורך הפקתו הוא קיבץ את מיטב הכותבים אשר הסתגרו בווילה בקיסריה, וכעת מגיע זמן ההופעה.

 

 

אורון כלפון, המנהל של סטטיק, סיפר שזהו "מופע בכורה חד פעמי עם זמרים אורחים מטורפים, עשרות נגנים ורקדנים, עיצוב תאורה מטורף בסטנדרט של חו"ל, מסכים שלא ראיתם וסאונד של הביוקר – והכל מתקבץ לערב אחד של האלבום החדש".

"אהובים שלי, איזה יום מיוחד היום", שיתף סטטיק בחשבון האינסטגרם שלו, "כל כך הרבה מכם שואלים אותי מתי אני סוף סוף חוזר להופיע, והאמת שנמנעתי מלענות כי באמת קשה היה לי לדבר על זה ולהיכנס לזה. אתם לא מבינים מה זה להיעדר מהבמה לשבעה חודשים. כאמן זו חוויה קשה מאוד. אני כל כך מתגעגע אליכם וזה בוער בי, אבל היה לי חשוב שהדייט הראשון אחרי תקופה כזו ארוכה בלעדיכם יהיה הכי קסום שאפשר. אז אני שמח לבשר לכם שבתחילת חודש הבא אנחנו עפים ביחד לגבהים חדשים בהופעה הכי מושקעת שראיתם בארץ. אני באמת טעון ברמה כל כך מטורפת לשיר לכם את כל האלבום החדש, וברור שגם את כל הלהיטים שאנחנו אוהבים מסטטיק ובן אל. זה הולך להיות ערב מטורף שלא נשכח אותו עד סוף חיינו".

מכירת הכרטיסים, אם שאלתם, החלה היום (ראשון) בבוקר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר