נטלי דדון (צילום מתוך חשבון הווטסאפ של דדון)
נטלי דדון (צילום מתוך חשבון הווטסאפ של דדון)

למה נמנעה כניסתה של נטלי דדון לבית קפה בתל אביב?

הסרטון שמסעיר את הרשת: הדוגמנית והמשפיענית נטלי דדון, אשר מזוהה עם הימין, הגיעה לבית קפה בתל אביב, אך בעל המקום מנע ממנה להיכנס ואמר לה: "זה העסק הפרטי שלי. אני יכול לעשות מה שאני רוצה". דדון: "לא יודעת מה בא לי יותר - לשבור קיר, לבכות, לצרוח סתם להקיא"

פורסם בתאריך: 1.5.23 09:42

סרטון שהעלתה אתמול (ראשון) הדוגמנית והמשפיענית נטלי דדון מעורר סערה. בסרטון נראית דדון מגיעה לבית קפה בתל אביב, ובעל המקום מונע ממנה להיכנס. בשיחה איתו הוא נשמע אומר לה: "זה העסק הפרטי שלי. אני יכול לעשות מה שאני רוצה". דדון השיבה לו שזה נגד החוק, אך הוא התעקש: "אין נגד החוק. מה שאני רוצה אני יכול לעשות. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. איך אני עובד יפה 20 שנה? מסתבר שאני משהו משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה". בסיום הדין ודברים סיננה החבורה שהתלוותה לדדון לעבר בעל בית הקפה: "ניפגש בבית משפט".

 

 

 

דדון שיתפה את הסרטון לעוקביה הרבים שלה באינסטגרם וכתבה: "לאן עוד נגיע?! לאן?! כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום לטוונטי סיקס אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן), ובעל המקום קרא לי פרחה – כן כן, פרחה – בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים. פשוט סרב להעניק לי שירות. מה נהיה מאיתנו מה? לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים? למה?! לא יודעת מה בא לי יותר – לשבור קיר, לבכות, לצרוח סתם להקיא".

דדון, במקור מהקריות, פרצה לעולם בגיל 17 כשהשתתפה בתחרות מלכות היופי שנערכה בחיפה בשנת 2002 ולאחר מכן בריאליטי "הדוגמניות". במהלך הקריירה היא השתתפה בעשרות קמפיינים ובתוכניות ריאליטי כמו למשל "האח הגדול VIP", ובשנים האחרונות היא נודעת כקול בולט של הימין ברשתות החברתיות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יאיר ג

    איזה שמאלני נאור יצאתי, הא?
    השמאל הוא מחלה ממארת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה מרגישים הומואים שלא מכניסים אותם לצימר

    תרגישו כל אלה שבעד חוק האפלייה

  3. צריך גם לשמוע את הטענות של הצד השני!

    היא לא מראה בווידאו שלה מה קדם לוויכוח.
    הוא טוען שלא ידע מי היא ושלא גירש אותה בגלל דעותיה הפוליטיות אלא בגלל שהיא והצוות שלה עשו הרבה רעש בפנים וגם התייחסו בצורה מגעילה למלצרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר