גלית גוטמן מתנצלת (צילום מתוך ערוץ 12)
גלית גוטמן מתנצלת (צילום מתוך ערוץ 12)

"עשו עלי איזשהו סיבוב כאן". ההתנצלות של גלית גוטמן בשידור

קצת פחות משבוע לאחר שאמרה ש"החרדים מוצצים לנו את הדם" ועוררה סערה התייצבה גלית גוטמן לתוכנית הבוקר שלה בערוץ 12 והתנצלה על הדברים: "מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי ועל המילים שהשתמשתי בהן. דיברתי על הפוליטיקאים, לא הייתי מעלה על דעתי להאשים בכלל מגזר שלם"

פורסם בתאריך: 25.5.23 08:19

גלית גוטמן התייצבה היום (חמישי) לתוכנית הבוקר שלה בערוץ 12 לצדו של יואב לימור, לראשונה מאז ההתבטאות שלה בשבוע שעבר שעוררה סערה.

כזכור, בתוכניתה ביום שישי שעבר אמרה גוטמן: "תגידו, אתם לא רואים מה קורה פה? כמה נטל אתם יכולים לשים על שליש מהמדינה הזאת בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם? זאת המציאות, יש פה ממשלה חדשה שחולבת את התושבים שלה. הצעירים שלנו, אלה שמשרתים בצבא והולכים לאוניברסיטה, לא יישארו פה".

גורמים רבים האשימו את גוטמן בגזענות ואף באנטישמיות, וביום ראשון מיהרו כמה כלי תקשורת לדווח כי גוטמן התנצלה על הדברים וכי למרות זאת פתחה הרשות השנייה בהליך הפרה כלפי ערוץ 12.

 

 

היום, בתחילת המשדר, גוטמן כבר התנצלה בפומבי: "חשוב לי לשבת כאן, בכיסא הזה שבו נאמרו הדברים, אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי ועל המילים שהשתמשתי בהן. עשו עלי איזשהו סיבוב כאן, כי דיברנו על התקציב ועל קרן הארנונה, ואני דיברתי מדם לבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך ועל מה שאנחנו משאירים פה לילדים שלנו. דיברתי על הפוליטיקאים, לא דיברתי על מגזר שלם, לא הייתי מעלה על דעתי להאשים בכלל מגזר שלם. והכי הכי עצוב לי הוא שבתוך המדורה הזו, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זו שהיה לה הגפרור ביד והצלחתי להדליק אותו ולהדליק את הסיפור הזה. שוב – אני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני, זה באמת לא בא ממקום כזה. זה בא מאהבה גדולה למדינה. הסגנון? יש על מה לעבוד".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. התמנון הצולע

    חבל שהתנצלה.
    אני הייתי מסביר בדיוק ולפרטים קטנים איך כל הקרציות במדינה הזאת (לא רק חרדים) יודעות למצןץ מבלי לתרום כלום.

  2. משה ברן

    התנצלות או לא…חלאה נשארת חלאה…וכלום ישנה אותה כזקנה בלוייה שמכורה למצלמה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שהתנצלה, אמת דיברה, תתבישו נצלנים בילתי נילאים.

  4. לידיה

    חבל שהתנצלה, אמת דיברה, תתבישו נצלנים בילתי נילאים.

  5. יעקב

    תמיד סולחים לאנשים בורים.
    מוצצי דם , עלוקות, לרוב נדבקים לכלבים. ובעיקר אם הכלבה גם עיפשה. "אני לא מוטרד ממעשיהם הרעים של אנשים, אני מוטרד מאלו שנוכחים ולא עושים דבר " כל הפנל שהיה נוכח, עת אמרה הטיפש את דבריה, אשמים לא פחות ממנה, היא כנראה שיקפה את דעתם, ומשאת נפשם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר