דניאל אביסריס. "הכי קופצנית ואנרגטית"
דניאל אביסריס. "הכי קופצנית ואנרגטית"

"אני חולה על חיפה, אבל כשאתה בתל אביב אתה קרוב לצלחת"

דניאל אביסריס, אחת מהמתמודדות בעונה החדשה של הישרדות, מסבירה למה עזבה את קרית חיים אל העיר הגדולה, ומצפה שכל החיפאים יעמדו מאחוריה. כן, גם אתה יונה יהב

פורסם בתאריך: 19.5.17 20:32

מלבד הדוגמנית בר זומר שעזבה את חיפה לתל אביב, יש לעיר נציגה נוספת בעונה החדשה של "הישרדות" שתיפתח מחר (שבת) ברוב רייטינג. אז נכון שגם היא נמצאת כבר חצי שנה בתל אביב, אבל היא עדיין אחת משלנו: קבלו את דניאל אביסריס, בת 24 מקרית חיים, שהיא גם מלצרית וגם ברמנית, ולפי כרטיס הביקור שלה באתר רשת, "המודל שלה לחיקוי היא מרלין מונרו, שאותה היא מגדירה כאשה חזקה ושממנה היא לומדת הרבה". כמובן שאסור לה לחשוף אם היא הגיעה לגמר בשל חוזה הסודיות שהיא חתומה עליו, אבל משפחתה שוקלת לפנות לראש העיר יונה יהב כדי שיתמוך בה פומבית.

אביסריס, למה רשום שאת מקרית חיים אם עברת לתל אביב?

"אני גם לא ברמנית כי עזבתי את העבודה, אבל זה לפרוטוקול כי אני לא אכתוב מה אני עושה בלה בלה בלה. בדיוק כשחזרתי מ'הישרדות' עברתי לתל אביב והתחלתי פה חיים חדשים ונכנסתי לתעשייה".

איך הגעת לתוכנית?

"הלכתי לאודישן כמו כולם. ואז קראו לי לסדנת מיונים והתקבלתי".

מה המטרה? להיות סלב?

"כן, המטרה היא להיות בערוץ הילדים ובשביל זה נכנסתי לתוכנית. אני שרה, רוקדת ומשחקת מגיל צעיר. בדיוק כשהתקבלתי לתוכנית הייתי אמורה להתחיל ללמוד בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, אבל ברשת אמרו לי שזה בעייתי כי אי אפשר שאהיה גם פה וגם שם ושארקוד על שתי החתונות".

אז עזבת את קריירת המשחק בשביל התוכנית?

"סוג של, אבל כמובן לא ויתרתי על זה כי אני יודעת שאמשיך עם זה אחרי החשיפה. בתוכנית יראו שאני מלאת חיים והכי קופצנית ואנרגטית, כי אני באה מבית כזה".

פיתחת זוגיות על האי?

"אסור לי לדבר על התוכנית".

הבנתי שאתם רוצים תמיכה מיהב.

"כן. אחי רוצה מאוד שיהב יהיה מעורב. הגעתי לתוכנית כדי שהיא תהיה קפיצת מדרגה לעולם המשחק. החלום שלי הוא להיות כוכבת ילדים, להופיע בפסטיגל, ואתה יודע – מתערבבים וככה מגיעים להכל".

אז את מצפה מכל החיפאים להיות מאחוריך?

"לגמרי. אני מחוברת מאוד לחיפה. בתוכנית לא אמרתי 'אני מתל אביב' אלא שאני מקרית חיים. גדלתי שם וההורים שלי לא יעזבו את המקום הזה בחיים. הם המרוקאים של פעם, כפרה. אני חולה על חיפה אבל מה לעשות – כשאתה בתל אביב אתה קרוב לצלחת".

 

קבלו עוד תמונה

קבלו עוד תמונה

 

רוצים עוד? בבקשה

רוצים עוד? בבקשה

 

ואחרונה חביבה

ואחרונה חביבה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר