זאזא כהן וסילבר חנא. יאללה בלגן (צילומים: יניר סלע, ליאור קולדררו)
זאזא כהן וסילבר חנא. יאללה בלגן (צילומים: יניר סלע, ליאור קולדררו)

"אם הן ייכנסו לי לצפון אני אכנס להן למרכז"

סוכן הדוגמניות סילבר חנא מחזיר את תחרות "מלך ומלכת היופי של המגזר הערבי" לחיפה לראשונה מאז שנת 2007. אבל למה הוא עושה את זה סמוך לתחרות "נער ונער השנה" של זאזא כהן?

פורסם בתאריך: 29.6.17 11:07

אחרי עשר שנים שתחרויות היופי שלו נדדו בין ערים שונות, סוכן הדוגמניות סילבר חנא כבר עובד על תחרות "מלך ומלכת היופי של המגזר הערבי" שתתקיים בחיפה לראשונה מאז שנת 2007. 12 מתמודדים ו-12 מתמודדות יתחרו על הכתר, בתחרות שמיועדת להתקיים בחודש ספטמבר. אלא שבאותו החודש תתקיים גם תחרות "נער ונערת השנה" שאותה מפיקה זאזא כהן בחסות סוכנות יולי. אז חשבתם שהכל יופי? חכו עד שתקראו מה יש לחנא לומר.

חנא, התחרות חוזרת לחיפה?

"כן, השנה היא תהיה בחיפה. רוב הסיכויים שזה יתקיים באולמי הינומה. איך ידעת על זה?".

ניחשתי. אבל באותו החודש יש עוד תחרות.

"אם הם יכולים עלי – בכיף. בכל שנה אני מפיק תחרות בעיר אחרת, והשנה אני רוצה לעשות בחיפה. למה, לחיפה לא מגיע משהו? שמעתי שגם זאזא עושה תחרות".

נכון.

"אתה יודע למה אני הולך איתם עכשיו ראש בראש? כי ככה אני עושה לכל סוכנויות הדוגמניות שמתקרבות לצפון. אני לא מתקרב לתל אביב ולא עושה הפקות שם. אם הן ייכנסו לי לצפון אני אכנס להן למרכז".

אז אתה הולך ראש בראש מול תחרות "נער ונערת השנה"?

"ככה אני".

כהן, חוששת?

"אני מאחלת לו הצלחה בתחרות שהוא מפיק. גם במגזר הערבי יש הרבה יפים ויפות שצריך לחשוף ולגלות אותם. אבל אני לא מסכימה עם מה שהוא אומר מהסיבה הפשוטה שהתעשייה היא בתל אביב ומי שרוצה להצליח בגדול לא יכול להצליח פה בקטן. אם יש סוכנות גדולה כמו יולי שמגיעה לצפון ופותחת דלתות ונותנת הזדמנויות לכל כך הרבה צעירים וצעירות, אז למה לא? אני לא רואה בו בכלל מתחרה שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר