אפי נצר ועוזי אברהם. פואטיקה (צילום: חגי פריד)
אפי נצר ועוזי אברהם. פואטיקה (צילום: חגי פריד)

אז איפה מזיזים את התחת?

עוזי אברהם, זמר ומפיק אירועים של להיטי שנות ה-60 במועדון הביט, יוצא נגד אפי נצר, אחד מנכסי צאן הברזל של השירה העברית: "אצלו כולם יושבים על התחת, אצלי מזיזים את התחת"

פורסם בתאריך: 9.7.17 14:35

סצינת השירה בציבור בחיפה רותחת, והפעם: עוזי אברהם, זמר ומפיק אירועים של להיטי שנות ה-60 במועדון הביט, נגד אפי נצר, אחד מנכסי צאן הברזל של השירה העברית. והכל בגלל שאברהם התיישב לו בקיוסקפה היינה ואמר לכל מי שהיה מוכן לשמוע ש"אצל נצר כולם יושבים על התחת, אצלי מזיזים את התחת". ואם חשבתם שיותר נמוך מזה כבר לא יכול להיות, חכו עד שתקראו את התגובות.

אברהם, לא יפה.

"תשמע, אני רואה את כל המופעים האלה שבהם אנשים הולכים לאודיטוריומים ויושבים על הכיסאות שלוש-ארבע שעות ופשוט מייבשים את הישבנים שלהם. לעומת זאת, אצלי באירועים אנחנו מזיזים את התחת. אנשים באים, רוקדים, נזכרים בתקופה יפה ונוסטלגית וממש נהנים מכל רגע. באיזשהו מקום לי לא נעים כי אפי הוא חבר שלי. נכון שאמרתי את מה שאמרתי ואני לא מתכחש לזה, אבל לצערי זה נכון. אנשים הפסיקו להזיז את התחת. אצלי כולם באים ורוקדים את כל שירי שנות ה-60, מה רע בזה? אנשים נהנים פי כמה וכמה יותר. ופה אנשים באים ושרים שירי עם, כמה אפשר לשיר 'הבה נגילה'? אז אצל אילנה טובים הבה נגילה, אצל אפי הבה נגילה, אצל האחים אסנר הבה נגילה. אני לא נגד, אני רק בא ואומר שאני משפר את העניין. חבר'ה, במקום לשבת כל הזמן על התחת ולדגור ולקבל אחר כך טחורים, בואו אלי ותקבלו גוף יפה".

נצר, טחורים?

"אצלי אין 'הבה נגילה' בחיים".

ותגובתך?

"אין לי תגובה. עזוב. מה אני אלך להגיב על שטויות? תכתוב שסיפרת לי וצחקתי. הוא באמת אמר דבר כזה?".

באמת.

"אז תעזוב. קטן עלי. תכתוב שצחקתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר