דובי שיפמן ושירין נופי. המשך יבוא
דובי שיפמן ושירין נופי. המשך יבוא

עושים משולשים: דובי שיפמן, שירין נופי ואמיר חצרוני

דובי שיפמן העלה לפייסבוק תמונה עם שירין נופי, בת הזוג המיתולוגית של פרופ' אמיר חצרוני, כשהיא רוכנת מעליו בתנוחה שאינה משתמעת לשני פנים. מוכנים לתגובה של חצרוני?

פורסם בתאריך: 29.7.17 19:06

היום (שבת) הדהים דובי שיפמן, הבעלים של המקום של דובי והבעלים החדשים של ג'ק והאפונים את חבריו בפייסבוק כשהעלה תמונה עם שירין נופי, בת הזוג המיתולוגית של פרופ' אמיר חצרוני, כשהיא רוכנת מעליו עם הכיתוב: "שירין נופי שולטת על הכלב שלה 268, וכשבא לה היא גם רוכבת עליו. אלילה". אולי בעקבות כך פרסם חצרוני בעצמו, אחרי שנחשף לתמונה, את הפוסט הבא: "בצאת השבת יתפרסם כאן עדכון על אחד מהזוגות הכי מפורסמים ומרתקים בישראל – אני ושירין". סנובה לא עמדה במתח והרימה כמה טלפונים.

שיפמן, מה זה???

"אתה רוצה אותה? היא פה".

נופי, ראיתי טוב?

"כן. אני ודובי בקשר".

מה זאת אומרת?

"אני ודובי מאוהבים".

בגלל זה חצרוני פרסם את הפוסט?

"בגדתי בו עם דובי".

חצרוני, שמעת?

"שיהיו בריאים ובהצלחה. אכלתי בשעתו אצל דובי, אבל אני לא הופך את המסעדן שלי למאהב. אני שמח בשביל שירין שמצאה בן זוג, גם אם איננו עול ימים ואולי גם מעט קצר במזומנים. אולי כדאי להוסיף ששירין אמרה לי לפני שבוע שהיא נפגשת עם דובי כדי שהוא יארגן לי הופעת סטנד אפ בפאב הסינקופה. אני מבין שהיתה לפגישה שלהם תוצאות אחרות. שוב – איחולי הצלחה. את עמדתי אציג בהמשך בדף הפייסבוק שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מת לחיות אבל רחוק מכם.

    וזה בקליפת אגוז סיכום חיי ה'בוהמה' החיפאיים, עולב טרולי סיעודי. הערבים והסאחים הם היחידים שמתאימים לעיר הזאת, ולא…שירין היא לא ערבייה היא יותר אשכנזייה מתוסבכת ממוצא פלסטיני.

  2. יובל

    מה אתם מתעלקים עליהם – כל אחד בכונכיה שלו. אנשים זה סוג של קופים חרמנים, וכל עוד הליבידו שלהם לא קרס מחמת גיל או מחלה, שימשיכו לנענע אחד את השני. חצרוני, אל תביע עמדה בעניין כזה – כל תגובה שלא תהיה מצידך, תצייר אותך באור קרתני. חיפה היא עיר יפהפיה ורבת השראה שהולידה את האנשים הכי פורצי-דרך בשטעטל הקטן והמושחת הזה שנהוג לכנות אותו בשם "ישראל". אם הנמשל של ישראל הוא גטו-וורשה, והממשלה שלה הוא היודנראט, אז חיפה היא רחוב נובוליפיה – מעוז אנשי המרד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר