שמעון סבג. "אני לא מקבל שקל אחד מהמדינה ומהעירייה, אז לפחות שלא יחבלו"
שמעון סבג. "אני לא מקבל שקל אחד מהמדינה ומהעירייה, אז לפחות שלא יחבלו"

הסרת עיקול תמורת הסרת פוסט

פוסט שהעלה מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג, שתקף את עיריית חיפה וטען שחשבון הבנק של העמותה עוקל, הוסר כעבור כמה שעות. סבג: "הבטיחו לי שהעיקול יוסר מחר בבוקר"

פורסם בתאריך: 7.8.17 20:14

היום (שני) הדהים מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג בפוסט בפייסבוק שכותרתו: "עיריית חיפה נגד ניצולי שואה ונזקקים". בפוסט כתב סבג כי "זה הכלי היחיד שנותר לי כדי להשמיע את זעקתם של אלפי מעוטי יכולת וקשישים אל מול האטימות של פקידי אגף הארנונה בעירייה". לטענתו קיבלה העמותה ממשרד הפנים פטור מתשלום ארנונה, אך "זה לא מונע מאותם פקידים להתעמר בנו, כשהשיא הגיע השבוע כשהם עיקלו את חשבון הבנק של העמותה. כל התחנונים שלי לפקידי האגף העלו חרס. הלב נשבר". אחרי שהפוסט צבר מאות צפיות הוא הוסר, וכאן נכנסה סנובה לתמונה.

סבג, למה הסרת את הפוסט?

"חזרו אלי מלשכת ראש העיר והבטיחו לי שהעיקול יוסר מחר בבוקר".

כמה זמן אתה מתמודד עם הבעיה.

"יומיים".

ניסית לפנות ליונה יהב?

"דיברתי עם הפקידים בעירייה והתאכזבתי מהתשובות שלהם. להערכתי לא מגיע כסף לעירייה כי יש לי פטור והנחה, אבל שמחתי שלשכת ראש העיר לקחה את זה על עצמה".

אז יהב בעצמו לא דיבר איתך?

"עזוב, תהיה לי פגישה איתו השבוע. הכי חשוב זה שמסירים את העיקול. זה היה יכול לגרום נזק גדול. תשמע, אני מאכיל 900-800 איש בעיר, והפגיעה היא לא בי אלא באנשים שאני מטפל בהם. אני לא מקבל שקל אחד מהמדינה ומהעירייה, אז לפחות שלא יחבלו. אני סומך על יהב שיפתור את זה".

ומהעירייה נמסר: "בהנחיית ראש העיר הוסר העיקול. בימים הקרובים תיערך פגישה עם סבג בעירייה במטרה להסדיר ולפתור את הבעיות שנוצרו. חשוב לומר כי ראש העיר מעריך ומוקיר את פעילותו ואת תרומתו של סבג למען ניצולי שואה ונזקקים בחיפה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר