יוסי וידר. "זה מה שקורה עכשיו בתקשורת הישראלית שהגיעה לשפל של השפל"
יוסי וידר. "זה מה שקורה עכשיו בתקשורת הישראלית שהגיעה לשפל של השפל"

"אף אחד לא שומע אותם. אני זה שפרסמתי אותם"

החקיין יוסי וידר, שהפיל את פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' עם החיקוי של אהוד ברק, טוען כי הוא ספג השפלות בריאיון ליוסי מזרחי ולאלי לוי בתוכנית "זירה חופשית" ברדיו חיפה. וגם לדני נישליס יש מה לומר בעניין

פורסם בתאריך: 14.8.17 14:49

מזמן לא זכה הבדרן/חקיין יוסי וידר בחשיפה תקשורתית כמו בשבועיים האחרונים. וידר חשף הקלטה שבו הוא הציג את עצמו כאהוד ברק והפיל לכאורה את פרשן ערוץ 2 ו"ידיעות אחרונות" אמנון אברמוביץ'. בשיחה נשמע וידר אומר לאברמוביץ': "דיברנו בעבר שצריך לשים סוף לשלטון המוזר הזה של ביבי נתניהו למען מדינת ישראל. חייבים להעיף אותו, ואתה הסכמת איתי". על כך ענה אברמוביץ': "על זה אין ויכוח". ההקלטה בוצעה כבר לפני חודשים אחדים והיתה יריית הפתיחה למלחמת גרסאות שבו טען אברמוביץ' שהשיחה ערוכה וכי הוא ידע שזו מתיחה, ובתגובה הפיץ וידר את ההקלטה המלאה. גם בתוכנית "זירה חופשית" ברדיו חיפה, בהגשתם של יוסי מזרחי (ערוץ 2) ואלי לוי (ערוץ 10), ניתן זמן שידור לפרשה ווידר הועלה לשידור. הגילוי הנאות של מזרחי על כך שהוא ידיד של אברמוביץ' לא ממש הרגיע את וידר, שטען כבר בתחילת הריאיון שמזרחי הוא שדרן עוין. בהמשך, כשווידר נשאל למה הוא פרסם את ההקלטה רק עכשיו וענה שזה מתוך חמלה לאברמוביץ', פלט מזרחי: "יוסי וידר הבדרן מנהריה חומל על בעל עיטור העוז". תלת השיח נמשך, ואחרי שהשדרנים תהו איפה האחריות של וידר, זה ענה להם: "איפה הצביעות שלכם? אתם, שני חברים שלי, מתקשרים אלי בכל פעם 'יוסי, בוא תעלה לשידור ותעשה לנו את שמעון פרס, את ביבי נתניהו', ועכשיו בגלל שעשיתי מתיחה לחבר שלכם…". מזרחי התפרץ ואמר: "זה לא בגלל שעשית מתיחה אלא בגלל שהשיטה שלך היא עלובה, היא נמוכה". וכשווידר עבר לחיקוי של שמואל פלאטו שרון ביקש מזרחי מהעורכת טלי ליבמן: "תעשי טובה, תעיפי את האיש הזה". שלושה ימים חלפו ווידר לא נרגע. אתמול (ראשון) הוא העלה פוסט עם הקלטת הריאיון הרדיופוני וכתב: "להם מותר הכל. ככה מבצעים אונס תקשורתי בשידור חי".

וידר, למה לא עצרת את הריאיון?

"כל הזמן הם מצלצלים אלי שאעשה להם חיקויים ומתיחות ותמיד מפרגנים. פתאום, יום אחרי שעשיתי מתיחה לאברמוביץ', הפכתי להיות עוין להם. לא חשבתי שאנשים יכולים להיות כאלה… שהם יעשו לי את זה. וכשכבר הייתי בתוך זה לא רציתי לנתק כי הם היו יוצאים מורווחים. כנס לדף שלי ותראה איזה תגובות הם מקבלים. תראה את הדעות של האנשים ותראה איזה נזק הם עשו לערוץ 10 ולערוץ 2. הפוסט הציג תמונת מראה והוכיח שהם אלה שנפלו. תראה, אף אחד לא שומע אותם. אני זה שפרסמתי אותם".

אז לא תעלה שוב לשידור אצלם?

"לא, מה פתאום?! זה בדיוק מה שקורה עכשיו בתקשורת הישראלית שהגיעה לשפל של השפל. הם עושים לי בדיוק מה שהם עושים לביבי. אברמוביץ' נפל בפח והם בתקשורת עכשיו מנסים לכסות עליו. הם כבר לא יודעים מה לעשות כי זה האיש מספר 1 שלהם בתקשורת".

מזרחי, מכסה על אברמוביץ'?

"תפנה לרדיו. אין לי שום עניין לרדת נמוך כמו הטענות".

מנכ"ל רדיו חיפה דני נישליס, אף אחד לא שומע אותם? 

"אנחנו מאפשרים למגישי תוכניות האקטואליה הבכירים להביע את דעתם בכל נושא ועניין. כך גם היה בשידור ביום שישי ואני בטוח שהוא לא מצא חן בעיני חלק מהמאזינים, ובהם יוסי וידר. מנגד, רדיו חיפה גאה בכך שכל מגוון הדעות משודר אצלו, ואתה מוזמן להאזין למונולוג ששידר הבוקר (שני; ב"כ) גדי נס באותו הנושא, ושם תשמע את ההיפך הגמור ממה ששודר ביום שישי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנטוני

    כלבו מה זה "טוען" … יוסי מזרחי ולאלי לוי בתוכנית "זירה חופשית" ברדיו חיפה היו מעליבים מגוחכים וסמולנים. מי יכול לשמוע אותם. מזמן כבר לא שומעים רדיו חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר