-->
דודו בזק. "כל היום קיטרתי על הערב הזה של קריוקי ורציתי להבריז" (צילום: צלמוס)
דודו בזק. "כל היום קיטרתי על הערב הזה של קריוקי ורציתי להבריז" (צילום: צלמוס)

ההפתעה שהכינו במכבי לדודו בזק

מנכ"ל הירוקים אסף בן דב והבעלים של הפועל עפולה ששי יעקב ארגנו לדובר מסיבת הפתעה במסווה של ערב גיבוש במועדון קריוקי. ורק תחשבו מה היה קורה אם בזק היה מבריז כפי שהוא תכנן

פורסם בתאריך: 8.9.17 13:40

אתמול (חמישי) בערב הוזמנו שחקני מכבי חיפה, אנשי הצוות המקצועי וחברי הצוות הניהולי לגיבושון במועדון קריוקי במתחם הקונגרסים. אבל רק כשהדובר דודו בזק הגיע למתחם וכולם צעקו לו "הפתעהההה" היה ברור שמדובר במסיבת יום הולדת שארגנו לו המנכ"ל אסף בן דב והבעלים של הפועל עפולה ששי יעקב. בזה אחר זה עלו השחקנים לתת את קולם בשיר (הפסדתם את רמי גרשון ששר ביוונית שוטפת ואת היווני סטפנוס אנתניסיאדיס שזימר את "Clean Bandit" של Rockabye), חוץ ממאור בוזגלו.

בזק, תוציא הודעת דובר.

"תשמע, זו היתה הפתעה ענקית. ביום שני עברנו לגור במושב בלפוריה בבית שבנינו במשך שנה, והייתי עסוק בכל המעבר. ביום שלישי חגגנו בקטנה, רק המשפחה, כי זה היה יום של פריקת ארגזים. כשהגעתי אתמול לעבודה אסף הודיע שיש אירוע גיבוש לקבוצה וחובה להגיע. לא היה לי מושג. כל היום קיטרתי על הערב הזה של קריוקי ורציתי להבריז. כשהגעתי לא מצאתי חניה והייתי קרוב מאוד לחזור הביתה, אבל בגלל שאסף אמר שנוכחות חובה אמרתי לעצמי 'בירה, עשר דקות ואני מתחפף'. נכנסתי בנונשלנט ושמעתי את השחקנים צועקים. חשבתי לעצמי שעוד פעם הם עושים צחוקים, ואז ראיתי את אשתי ואת החברים שלי. לקח לי עשר דקות כדי להבין מה קורה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר