מני אסייג ופרופ' אמיר חצרוני. הודנה?
מני אסייג ופרופ' אמיר חצרוני. הודנה?

הסכסוך המתכתב בין פרופ' אמיר חצרוני למשפחת אסייג – כלבו חיפה והצפון

פרופ' אמיר חצרוני נגד מני אסייג, פרק 287: בסוף התכתשות פייסבוקית הציע אסייג לחצרוני להכריז על נאמנות לישראל, להתנצל בפני המזרחיים ולקרוא לגיוס לצה"ל בתמורה לתפקיד אורח ב"שנות ה-80". התשובה של הפרופסור מופיעה בכותרת

פורסם בתאריך: 26.10.17 15:59

הסכסוך המתכתב בין פרופ' אמיר חצרוני למשפחת אסייג הוא כבר מזמן אייטם מהארכיון של סנובה עד שמגיעות התפתחויות חדשות. מני אסייג, הכותב הראשי של הסדרה "שנות ה-80” כתב לא פעם את מה שהוא חושב על הפרופסור, ומנגד הפרופסור לא הסתיר את מה שהוא חושב על ההומור המשפחתי. ואז חצרוני ביקר בטירת כרמל והעלה פוסט "עתיר מחמאות" שבו הוא שרבב גם את האסייגים וכתב שהבדיחות שלהם הם בדיחות קרש. אסייג לא נשאר חייב וכתב: “בעניין הבדיחות של האסייגים – גם אם נתאמץ ונזיע עוד 100 שנה לא נצליח לייצר בדיחה כמוך”. חצרוני השיב: "אני מוכן להודות שב'שנות ה-80' היו פה ושם כמה רגעים לא רעים (בוודאי טובים יותר ממופעי הסטנדאפ של שלום)”. אסייג: "חלאס, אתה מאוהב ב'שנות ה-80' ומתקשה להודות בזה. והמופע של שלום הוא אדיר!”. לזה ענה חצרוני: “אני מצפה לתפקיד אורח בעונה הבאה". אסייג הרים את הכפפה והתנה: “רק בתנאי שתכריז על נאמנות לישראל, תתנצל פומבית בפני המזרחיים ותקרא לגיוס לצה"ל היקר שלנו". לסנובה זה הריח כמו הזדמנות מצוינת להודנה היסטורית, אז היא התקשרה לברר אם התנאים בשלים לכך.

 

אסייג, התכוונת למה שכתבת?

"הוא לא יעשה את זה, אבל אם הוא מוציא פוסט כזה אני עושה לו מחווה ומכניס אותו לאיזו סצנה".

די, נו.

"אבל קודם שהוא יעשה את זה. קשה לי להאמין כי זה נגד האג'נדה שלו".

חצרוני, נגד האג'נדה?

"לגבי גיוס לצה"ל – אשמח לראות מזרחיים עניים מתגייסים בהמוניהם כי זה יעשה דילול אוכלוסין מבורך ונחוץ באופן טבעי. לגבי שני הדברים האחרים – אני לא יכול לקבל את ההצעה למרות שהיא מפתה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר