ניקולא קדוש ועינת קליש רותם. "גם שרה נתניהו לוקחת איתה סטייליסטית לקניות"
ניקולא קדוש ועינת קליש רותם. "גם שרה נתניהו לוקחת איתה סטייליסטית לקניות"

האם ניקולא קדוש יחדש את המלתחה של עינת קליש רותם?

מעצב שמלות הכלה ניקולא קדוש פגש ליד הקופה של קונדיטוריית שמו את ראש העיר הנבחרת עינת קליש רותם והציע לה לשנות את סגנון הלבוש: "אמרתי לה 'את חייבת לשנות את הגרדרובה'. היא מה זה שמחה ואמרה 'מקובל עלי, איזה כיף'"

פורסם בתאריך: 10.11.18 10:18

מעצב שמלות הכלה ניקולא קדוש הגיע לאחד מהסניפים של קונדיטוריית שמו, ואת מי הוא ראה ליד הקופה? את ראש העיר הנבחרת עינת קליש רותם. אז קדוש פצח בשיחה איתה ועל הדרך הציע לה את שירותיו בחידוש הקולקציה שלה.

קדוש, לא אהבת את האאוטפיט?

"עשינו תמונה ודיברנו על סטיילינג. אמרתי לה 'אין בעיה, נלך לעשות יום קניות ביחד של בגדים הכי יפים. אהבתי את החולצה הלבנה שלבשת ביום בחירות אבל צריכים קצת שינוי, בתפקיד החדש את חייבת לשנות את הגרדרובה'. היא מה זה שמחה ואמרה 'מקובל עלי, מקובל עלי, איזה כיף'. אז אני אעשה לה סטיילינג, מה קרה?".

 

 

מה הבעיה עם מה שהיא לובשת?

"היא צריכה להשתפר בסגנון שלה. אנחנו צריכים לתת לה להתלבש במראה ייצוגי יותר. בן אדם יכול להתלבש איך שהוא רוצה אבל כשהוא בתפקיד אז צריך להיות יותר ייצוגי. זה לא אומר שהיא צריכה ללכת עכשיו עם שמלות עם מלמלות, אבל חליפות נקיות, חולצות טובות – זה כן. גם שרה נתניהו לוקחת איתה סטייליסטית לקניות, אין מה לעשות. אני מוכן לעשות יום קניות בחינם כי אני אוהב אותה".

החלפתם מספרי טלפון?

"היום צריך טלפונים? משאירים הודעה בפייסבוק".

דרך אגב, הצבעת לה?

"התחלת שוב לחפש סכסוכים?".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר