תאי צרור. "בהתחלה לא האמנתי ואפילו לא סיפרתי לאמא שלי" (צילום: מיקי אופק)
תאי צרור. "בהתחלה לא האמנתי ואפילו לא סיפרתי לאמא שלי" (צילום: מיקי אופק)

תאי צרור מככבת ב"ווג"

פורסם בתאריך: 17.3.19 08:03

מעצבת שמלות הכלה והערב תאי צרור פתחה השבוע סטודיו חדש, אבל רק כעת מתברר שמגזין האופנה "ווג" כבר הכתיר אותה כאחת ממעצבות האופנה הצעירות והמבטיחות בעולם. צרור החלה את דרכה המקצועית דרך חשבון האינסטגרם שלה, שאליו היא העלתה תמונות שלה עם הבגדים שעיצבה. בעקבות גילויי התלהבות של העוקבים היא פתחה אתר אינטרנט שבו היא מכרה את מרכולתה, ואחרי שהלבישה שלל סלבס, כולל מלכת היופי במיל' רתם רבי, היא התמקדה בשמלות כלה וערב. ואם נזכור שהיא בסך הכל בת 22, עושה רושם שנשמע עליה עוד הרבה.

 

 

צרור, איך הגעת לעולם האופנה?

"אני מעצבת אופנה מילדות ותמיד אנשים היו מתייעצים איתי לגבי בגדים, אבל באופן מקצועי אני נמצאת בתחום שלוש שנים. במשך שנתיים וחצי היה לי סטודיו בבית של ההורים, והכל התחיל מפה לאוזן. לפני כשלושה חודשים החלטתי לפתוח מקום גדול, והשבוע זה קרה".

ובכל זאת, "ווג"?!

"ווג פנו אלי דרך האינסטגרם שלי ושלחו לי מייל כדי ליצור איתם קשר. בהתחלה לא האמנתי ואפילו לא סיפרתי לאמא שלי שהם פנו אלי כי חשבתי שזה לא אמיתי. מסתבר שיש להם דף שבו הם מפרגנים למעצבים בעולם, והם פנו אלי. כשאחותי היתה במילאנו היא קנתה את 'ווג' ולא האמינה למראה עיניה – הופעתי שם במגזינים של נובמבר, דצמבר וינואר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר