סטטיק ודים ג'ייקוב. "יד רוחצת יד" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של דים ג'ייקוב)
סטטיק ודים ג'ייקוב. "יד רוחצת יד" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של דים ג'ייקוב)

מפגש הפסגה של סטטיק ודים ג'ייקוב

פורסם בתאריך: 4.4.19 09:52

בשבת נערך מפגש פסגה בין סטטיק לדי.ג’יי דים ג’ייקוב. מסתבר שהשניים הם חברי ילדות עוד מהתקופה שבה לירז רוסו עוד לא ידע שהוא יקרא לעצמו סטטיק. המפגש היה מקרי בהחלט והוא אירע כאשר ג’ייקוב, שנוהג לתקלט במסעדת ארטו, עבר במסדרון ונתקל בחברו משכבר הימים שהיה בדרכו לשירותים. השניים החליפו מספרי טלפון, קבעו להיפגש בביתו החדש של סטטיק בחיפה וקינחו – איך לא – בתמונת סלפי.

ג’ייקוב, בן אל תבורי צריך לחשוש?

“לא. היה ממש נחמד לראות אותו. זה היה בדיוק כמו בסרטים. קיבלתי סוג של פלאשבאק כשראיתי אותו. אני מכיר את סטטיק עוד מהימים שבהם הוא היה די.ג’יי וחיפש את שיר הפריצה שלו. הוא ניסה כל מיני דברים, היה בעליות ובמורדות וכבר ויתר על הקטע של השירה”.

 

 

למה לא שמרתם על קשר?

“הוא החליף המון טלפונים. הוא אמר לי שהוא מוצף בהודעות, שאין לו זמן אפילו לפתוח את ההודעות ושהטלפון שלו פשוט קרס. עכשיו הוא נתן לי את המספר החדש שלו”.

ממש סגירת מעגל.

“זו סגירת מעגל שעדיין לא הסתיימה כי קבענו להיפגש אצלו. רק טוב יצא מזה – גם ניפגש ונשלים פערים וגם כנראה שנעשה משהו ביחד, אבל זה עדיין לא רשמי. דרך אגב, כשניגנתי פעם באיזשהו מועדון הוא הגיע והבאתי לו במה פרי סטייל. עכשיו הוא יוכל לתת לי הכוונה במקומות הרבה יותר מעניינים. כמו שאומרים – יד רוחצת יד”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר