אוהד בוזגלו. "התפקיד שלי בסוכנות לא ימנע ממני לדבר עם בחורות יפות” (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אוהד בוזגלו)
אוהד בוזגלו. "התפקיד שלי בסוכנות לא ימנע ממני לדבר עם בחורות יפות” (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של אוהד בוזגלו)

אוהד בוזגלו עשה הסבת מקצוע

פורסם בתאריך: 12.4.19 12:06

אוהד בוזגלו – תמיד הבן של אבא יעקב והאח של הכדורגלנים מאור ואלמוג – עושה בימים אלה הסבת מקצוע ממאמן כדורגל וכוכב ריאליטי למגלה כישרונות בתחום הדוגמנות. בוזגלו, שכל המדינה נחשפה אליו בתוכנית הקאלט “הבוזגלוס”, הצטרף כשותף לסוכנות Image Models ועושה בה את צעדיו הראשונים בתחום.

בוזגלו, מה לך ולעולם הדוגמנות?

“פנו אלי מסוכנות Image Models בהצעה שאהיה מיוצג על ידם. נפגשתי עם המנכ”ל והיתה לנו כימיה טובה מאוד, ברמה שהובילה אותי להצטרף אליו ולקחת חלק בכל העסק הזה”.

ממש מהפך.

“תמיד הייתי מגלה כישרונות של יופי, והצעד שעשיתי נותן לזה את הפלומבה הסופית. זה ממש לא מפריע לי לשמש כמאמן כדורגל. עוד אין לי קבוצה כרגע, אבל אם תגיע הצעה טובה כמובן שאשלב בין הדברים”.

 

 

אתה ידוע כפלייבוי. לא תהיה לך בעיה עם המקצוע החדש?

“לא, אני חושב שאני יודע לעשות את ההפרדה. גם כמאמן כדורגל אתה לומד לעשות את ההפרדה בין להיות חבר של השחקנים ולהתנהג אליהם בצורה יפה לבין להדריך אותם ולהתייחס אליהם בקשיחות. אני מזוהה עם הרבה נשים אז זה לא חסר לי ברמה כזאת שאצטרך לערבב את העבודה עם זה. התפקיד שלי בסוכנות לא ימנע ממני לדבר עם בחורות יפות, אבל כמובן שאני לא אעשה את זה במסגרת העבודה”.

תן ספוילר לעונה החדשה של “הבוזגלוס”.

“החיים שלנו הם דינמיים מאוד, ואני בטוח שיהיה מעניין. אגיד לך יותר מזה – אנחנו גם יכולים להיות מופתעים כי קרו כל כך הרבה דברים בזמן האחרון ואנחנו לא יודעים מה ההפקה בחרה להכניס לעונה הזאת”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר