יבגני זרובינסקי. "לא ייתכן שבן אדם כזה, שהוא מנהל תחנה ולא עובד זוטר, מאחל לי שאמא שלי ואחותי ייאנסו" (צילום מתוך דף הפייסבוק של יבגני זרובינסקי)
יבגני זרובינסקי. "לא ייתכן שבן אדם כזה, שהוא מנהל תחנה ולא עובד זוטר, מאחל לי שאמא שלי ואחותי ייאנסו" (צילום מתוך דף הפייסבוק של יבגני זרובינסקי)

עד כאן: למה הגיש יבגני זרובינסקי תלונה במשטרה?

פורסם בתאריך: 13.4.19 09:25

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי לא ממש אוהב את רכבת ישראל. בעקבות עוד שביתה של ועד עובדי הרכבת הוא העלה לפייסבוק סקר שבו הוא שאל את חבריו ואת עוקביו "האם צריך לפטר עוד היום את כל עובדי הרכבת ולגייס עובדים חדשים?". בין המגיבים היה גולש שכתב: "האם צריך לאנוס את אמא שלך? או עדיף את אחותך קודם? או את שתיהן ביחד? אחלה סקר אני מכין". זרובינסקי השיב לו "אוקיי, יש מצב שעובדי הרכבת באמת חולים".

אבל זרובינסקי לא הסתפק בכך. אתמול (שישי) בערב הוא הגיש תלונה במשטרה וכמובן שדאג לבשר על כך בעוד פוסט. "אפס, מסכן, לא מצחיק, תחזור לרוסיה (אני אוקראיני) ומה לא כבר הגיבו לי במהלך השנים שאני ברשת. באמת שאני חסין ולא מתרגש, אבל היום נחצה הגבול כשמנהל תחנה ברכבת ישראל (לפי הפייסבוק שלו) איחל לאמי ולאחותי להיאנס בעקבות סטטוס על השביתה/מחלה של עובדי הרכבת. אם היה מדובר בעובד זוטר מילא. אני שונא לערב רשויות, תאמינו לי, אבל הגשתי עכשיו תלונה במשטרה נגד אותו אדם ובשבוע הבא תוגש נגדו תביעה אישית. יש גבול". לפוסט הזה התקבלו – תחזיקו חזק – יותר מ-12,000 לייקים וכמעט 1,000 תגובות.

 

 

זרובינסקי, מלחמה?

"העליתי סקר שבו שאלתי אם צריך לפטר את כל עובדי הרכבת בעקבות השביתה שלהם שפגעה בחיילים, ומישהו, שבפייסבוק כתוב לו שהוא מנהל תחנת רכבת, שאל בתגובה אם צריך לאנוס קודם את אמא שלי או את אחותי. הגשתי תלונה על איומים ועל פגיעה בפרטיות, והוא הולך לקבל תביעה אישית".

ספגת כבר הרבה קללות ואיומים לאורך השנים. למה דווקא עכשיו עירבת את המשטרה?

"בדרך כלל אני לא מתייחס לתגובות רעות, אבל לא ייתכן שבן אדם כזה, שהוא מנהל תחנה ולא עובד זוטר, מאחל לי שאמא שלי ואחותי ייאנסו. עד כאן".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבידן הלן

    העיקר לייקים. ולפמפם בדיגיטל אחרת לא יהיה לו דופק. איש זחוח ושטחי שלא מבין שבצד השני יש אלפי מפוטרים עם ילדים ובלי עתיד. העיקר לייקים.
    לך תחפש, תלונה במשטרה ? אתה איש דיגיטל שלא יודע להתמודד עם בחור מתוסכל לפני פיטורים , רץ למשטרה בשביל עוד פוסט במקומון פרובנציאלי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר