אלינוי שילוח. "אשה היא יפה בכל מידה"
אלינוי שילוח. "אשה היא יפה בכל מידה"

"כמו כל תחרות מלכות יופי, רק בלי בגדי ים"

פורסם בתאריך: 3.6.19 19:31

יקירת המדור אלינוי שילוח, שידועה כאושיית רשת וכדוגמנית של נשים אמיתיות, השתתפה בתחרות מלכת היופי הגיאוגרגית ביחד עם אמה לריסה. ספוילר: היא לא זכתה.

שילוח, לאיזה מקום הגעת?

“אמא שלי ואני עלינו לגמר שבו השתתפו עשר בנות. אמא שלי זכתה בתואר מלכת החן והיא הולכת להיות הפנים של גיאורגיה ביחד עם מלכת היופי”.

מה היו הקריטריונים?

“בדיוק כמו בכל תחרות מלכות יופי, רק בלי בגדי ים בגלל שבעדה הגיאורגית לא נהוג לחשוף את הגוף בפני אנשים. אצלנו נהוג להיות צנועות ויפות”.

 

 

התאכזבת מכך שלא ניצחת?

“זה לא מאכזב כי אני ואמא שלי זה אותו הדבר. אם היא לא תקבל את הכתר עכשיו, אז מתי כן? כל החיים שלי עוד לפני, ואמא שלי באמת מלכה ואני מפרגנת לה הכי בעולם”.

ובכל זאת?

“כשחושבים על זה, אי אפשר היה לתת את התארים לשתינו, גם לאמא וגם לבת, אז נתנו לאמא שלי וזה מה שחשוב. מבחינתי זה אותו הדבר”.

ומה הלאה?

“במהלך חודש יוני אשתתף בתצוגת אופנה של בחורות מלאות. האמת היא שהגיעו המון הצעות. הספקנו כבר להופיע בערוץ 13, בכאן 11 וברדיו של העדה הגיאוגרגית, וזו רק ההתחלה. המטרה שלי היא להגיע רחוק בעולם הפרסום ובמיוחד לקדם את הקטע שאשה היא יפה בכל מידה. זה מה שאני רוצה – שבנות בגילי יוכלו להרגיש יפות ושהן בדיוק כמו אחת שהיא רזונת”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר