מסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר. משובטות (צילום: אלי אטדגי)
מסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר. משובטות (צילום: אלי אטדגי)

הסודות מאחורי הקלעים של מסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר

פורסם בתאריך: 4.6.19 12:56

שלשום (ראשון), שבוע וחצי לפני שנטע אלחמיסטר תיכנס אל מתחת לחופה ביחד עם בן זוגה, כדורגלן מכבי חיפה רמי גרשון, היא ערכה לעצמה מסיבת רווקות בצימר יוקרתי בצפון. בין המוזמנות היו קורל סימנוביץ', בר זומר וחברתה הטובה ושותפתה העסקית נועה בני, וכדי לא להטריח אותן בדרכים הזמינה אלחמיסטר אוטובוס מפואר שהסיע אותן אל אתר החגיגות. דוגמנית העל גם דאגה שמא חברותיה שכחו לארוז בגד ים, אז היא חילקה לכולן בגדי ים תואמים.

ולמרות שנראה היה שהאירוע תוכנן לפרטי פרטי, הכלה לעתיד הנרגשת שכחה משהו חשוב – אוכל. ביום חמישי, שלושה ימים בלבד לפני המסיבה, קיבל הגרילמן החיפאי אלי אטדגי, שכבר הספיק להאכיל את אלחמיסטר בכמה הזדמנויות, טלפון בהול מגרשון להכין תפריט במיידי ולהתייצב באירוע. לאטדגי כבר היו תוכניות אחרות, כמו למשל טיסה לאמטסרדם למסיבת רווקים של חברו הטוב, אבל אחרי חישובי עלות-תועלת הוא החליט שאת מסיבת הרווקות של אלחמיסטר הוא לא יפספס וויתר על הטיסה.

 

 

אטדגי, התבאסת?

"רמי התקשר אלי אחרי שסגרתי טיסה לאמסטרדם לשבת בבוקר ואמר לי שצריכים אותי למסיבת הרווקות של נטע. אחרי שעשיתי את החישובים שלי ביטלתי את הטיסה והודעתי לכל החברים שלי שאני לא מגיע. ביקשתי סליחה מהחבר שחגג את מסיבת הרווקים שלו, והוא נתן לי את ברכת הדרך".

לפחות נהנית?

"בטח, כשהדי.ג'יי התחיל לנגן, נכנסנו לקצב ורקדנו. היה מדהים וכיף. נטע דאגה לנו ברמות הכי גבוהות, כאילו אנחנו חלק מהמסיבה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איציק

    רוב האנשים לא מעוניינים לדעת על כל מיני "סלב" הנהנתנים. יש אנשים הרבה יותר איכותיים ומועילים ותורמים לסביבה מה"סלב" שדוחפים את אפם לכותרות. אף אחד לא מעוניין לדעת על מסיבות,בילויים, חיים פרטיים וכו'.לא על המתנות שקיבלו, לא על חתונות שלהם ולא על החברים שלהם.,.. בעעעעעע. מעניין, איך משפחתה מקבלת את הפרסום והתגובות, הלא אהודות.

  2. נותן בראש

    כיצד הפכו אוסף שרמוטולוגיות עם קש במוח לדמויות המסוקרות ונערצות במדינה?
    משרבבות שפתיים כמוצצות מקצועיות מרחוב החלונות ועסוקות בכלום ושום דבר.
    הן אולי זיון טוב – אבל שום דבר מעבר לכך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר