עדי ברקן ואלכסה דול. "ישבתי איתה שבע שעות ופשוט התאהבתי בבחורה" (צילום מתוך דף הפייסבוק של עדי ברקן)
עדי ברקן ואלכסה דול. "ישבתי איתה שבע שעות ופשוט התאהבתי בבחורה" (צילום מתוך דף הפייסבוק של עדי ברקן)

ברוגז ברוגז אף פעם: עדי ברקן ואלכסה דול ישתפו פעולה

פורסם בתאריך: 6.6.19 09:41

צלם האופנה וסוכן הדוגמניות עדי ברקן, שבשנים האחרונות מקדם את המאבק בהפרעות האכילה, לא ציפה שכך הוא יסגור מעגל עם הדוגמנית אלכסה דול שמככבת בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP". למי שלא עוקב נספר בקצרה שלפני שנתיים העלתה דול הדקיקה תמונה שבה היא נראתה – הפלא ופלא – אוכלת. ברקן לא התאפק וכתב ש"הגיע הזמן שהיא תפסיק לדגמן אוכל כי עם גוף כזה היא לא יכולה להיות אידיאל יופי". התגובה של ברקן לא היתה היחידה, ודול, שחטפה עוד הרבה ריקושטים, דאגה לציין שהיא לא אנורקסית.

לאחרונה שינתה דול כיוון ויצאה בהצהרה כי היא סבלה מאנורקסיה. זה היה האות עבור הסטייליסט נדב אליהו לקשר בינה לבין ברקן, ובקרוב יעבירו שתי הצ'ילבות לשעבר ביחד הרצאות על הפרעות אכילה.

 

 

ברקן, סיבוב פרסה?

"לפני שלושה שבועות היא פגשה את הסטייליסט שלי נדב אליהו במהלך יום צילומים, אמרה לו 'וואי נדב, מחר מתפרסמת כתבה על ההפרעת אכילה שלי', וסיפרה לו שהיא היתה ממש על סף מוות. אז הוא זרק לה שמה שכתבתי לה בעבר הוא נכון, והיא המשיכה לספר שכשהיא חזרה הביתה היא לא הבינה איך אני רואה את מה שהיא לא רואה. ואז היא התחילה בטיפול. נדב חיבר בינינו, היא הגיעה אלי, ישבתי איתה שבע שעות ופשוט התאהבתי בבחורה. היא שאלה מה אפשר לעשות, והעלינו את הרעיון לפתוח מרכז ושביחד נגייס כספים. עכשיו היא מתחילה לשתף את מה שאני חוויתי. אנחנו עובדים מסביב לשעון כבר שלושה שבועות".

אז אתם בשולם?

"הרווחנו פה מישהי חזקה, והתברר שיש לה גם לב ענק. זה פשוט חיבור מדהים. אנחנו נרצה ביחד ונערוך ערבי התרמה לחיזוק דימוי הגוף. מעבר לזה, היא תהיה הפרזנטורית של הקמפיין שהפיקה Simply You – העמותה שהקמתי לפיקוח על תפישת דימוי הגוף".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר