עופרי ארד וכרמל. "היא פשוט נגעה ללבי" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של עופרי ארד)
עופרי ארד וכרמל. "היא פשוט נגעה ללבי" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של עופרי ארד)

"עכשיו היא כמו אחותי הקטנה”

פורסם בתאריך: 3.8.19 09:30

הבלם הצעיר של מכבי חיפה עופרי ארד שיתף את עוקביו בחברות החדשה שנרקמה בינו לבין כרמל, ילדה חולת סרטן. הכל החל כשהנהלת הירוקים שלחה את שחקניה להתנדב במחלקות השונות בקריה הרפואית רמב”ם, ובין ארד לכרמל בת ה־10 נוצר קשר מיוחד.

וכך הוא כתב לכבוד יום הולדתה: “כרמלי, לפני כמעט שנה נכנסת לי בסערה לחיים, הפכת להיות אחותי הקטנה, ומאז אנחנו לא נפרדים ולא ניפרד לעולם. היום את בת 10, ואני מאחל לך שתישארי הילדה המדהימה שאת, שתהיי מאושרת ושתמשיכי להקרין אור על כולם. אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם ויותר ממה שמאחל לעצמי, והכי חשוב – בריאות ויציאה לדרך חדשה, אוהב אותך”.

 

 

ארד, יצאת אלוף.

“אני נבוך לדבר על זה כי לא רציתי כל כך שזה יתפרסם אלא שזה יישאר ביני לבינה. במשך הרבה זמן רציתי להתנדב, אבל לא ידעתי איפה. לפני שנה, במסגרת התרומה של מכבי לקהילה, נשלחנו לבקר ילדים חולים, וזה ממש נגע בי. ראיתי את כרמל והתחברנו מיד. ביקשתי את מספר הטלפון שלה מאמא שלה, ומאז אני פוגש אותה על בסיס שבועי. עכשיו היא כמו אחותי הקטנה”.

ושניכם מתמידים?

“עברה כבר שנה מאז שהקבוצה שלחה אותי לבית החולים, ומאז אני מלווה את כרמל. רציתי להמשיך וללוות אותה כי היא פשוט נגעה ללבי. העליתי את הפוסט כי ידעתי שזה יעשה לה טוב. זה משהו שנמנעתי לעשות בשנה האחרונה”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כרמל בטש

    עופריקי אני שמחה שהכרנו ועכשיו גם אתה כמו אחי הגדול ואני אוהבת אותך מלא מלא ותודה על הכל!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר