רז גרנות. "אמרתי לו 'אני לא יודע מי מחקה אותך אבל הוא עושה אותך נהדר'" (צילום: שי סוויסה)
רז גרנות. "אמרתי לו 'אני לא יודע מי מחקה אותך אבל הוא עושה אותך נהדר'" (צילום: שי סוויסה)

זה לא חיקוי, זה ביבי

פורסם בתאריך: 24.12.19 18:07

רז גרנות, המכהן כסגן יו"ר ארגון הצעירים הקונסרבטיבים של האיחוד האירופי, קיבל השבוע שיחה מפתיעה מלא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו. אלא שגרנות חשב שמדובר במתיחה, והוא ענה לראש הממשלה "היי ביבי" ואפילו החמיא לו על החיקוי. למזלו, נתניהו לא כעס אלא ביקש ממנו להתפקד לליכוד.

גרנות, פדיחה?

"בהתחלה חשבתי שעובדים עלי, אבל תוך כדי השיחה הבנתי שזה אכן הוא. הכל התחיל כשהיועץ לענייני ניו מדיה של נתניהו התקשר אלי בזמן שהייתי בנהיגה, ואמר לי שהוא מעביר לי את ראש הממשלה. חשבתי שזו בדיחה, ואחרי מנגינת המתנה עלה ראש הממשלה על הקו ושאל לשלומי. אמרתי לו 'היי ביבי', והוא איחל לי מזל טוב על כך שנבחרתי לתפקיד באיחוד האירופי ואמר שאני מייצג את ישראל נאמנה. אמרתי לו 'אני לא יודע מי מחקה אותך אבל הוא עושה אותך נהדר'. הוא אמר לי שזה באמת הוא ושזה קורה לו הרבה. הוא המשיך לדבר, ואז נפל לי האסימון שזה אכן ראש הממשלה. הוא אמר שאנחנו נמצאים בתקופה לחוצה והוסיף ש'פה זה לא אירופה' ושצריך למשוך את כל המצביעים לפריימריז".

ואיך הסתיימה השיחה?

"כמובן שכשהבנתי שזה אכן ראש הממשלה התנצלתי בפניו. הוא ענה שזה מאחורינו ושהוא מקווה להיפגש איתי בזמן הקרוב ושנהיה בקשר. הודיתי לו על השיחה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר