מרוץ המדרגות של חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
מרוץ המדרגות של חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

למקומות, היכון, צא: מרוץ המדרגות של חיפה יתקיים מחר

מרוץ המדרגות החיפאי יתקיים זו השנה החמישית ברציפות. רצים חובבים יטפסו 1,075 מדרגות, והמקצוענים יעלו 1,500 מדרגות מהעיר התחתית ועד למרומי דן פנורמה

פורסם בתאריך: 25.5.17 15:08

מחר (שישי) בבוקר יתקיים מרוץ המדרגות המסורתי של חיפה זו השנה החמישית ברציפות. המרוץ, שייצא לדרך בשעה 7:00 מקמפוס הנמל בעיר התחתית, יכלול שני מקצים: מקצה עממי למשפחות ולחובבים שיטפסו 1,075 מדרגות, ומקצה תחרותי לספורטאים מקצועיים שיעלו 1,500 מדרגות. גם מקצה זה יחולק לשלושה: מקצה לגברים, מקצה לנשים ומקצה לנוער. המסלול יסתיים בקומה ה-20 של מלון דן פנורמה, שנחשבת לנקודה הגבוהה ביותר בעיר.

פראמדיקים של מד”א ילוו את הרצים לאורך המסלול, ונציגי רשות הספורט העירונית יחלקו מים למשתתפים. בשעה 9:00 ייערך בגן האם טקס חלוקת גביעים ופרסים לזוכים במקומות הראשונים במקצים התחרותיים, ובמקום יתקיים הפנינג ספורט לקהל הרחב שיכלול פעילות כמו זומבה, קרוספיט ו-TRX.

ראש העיר יונה יהב: “לצד מתקני הספורט המתקדמים בארץ שהקמנו בשנים האחרונות, אנו שמים דגש מיוחד על אירועי ספורט מקצועיים ועממיים הצוברים קהל אוהדים הולך וגדל מדי שנה. בשבוע הבא נקיים את גביע חיפה בשחייה, ובקיץ נארח לראשונה בעיר את כל משחקי מכביית הנוער”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר