סימון אלפסי (צילום: רן פרץ)
סימון אלפסי (צילום: רן פרץ)

אפקט חיפה: דרישה למנוע כניסת משאיות ליקנעם

ראש העיר יקנעם סימון אלפסי טוען שהחלטת עיריית חיפה למנוע כניסת משאיות לתחומה בשעות העומס גורמת ללחץ תחבורתי אדיר על יקנעם

פורסם בתאריך: 28.5.17 12:08

ראש העיר יקנעם סימון אלפסי דורש ממשרד התחבורה להציב תמרור האוסר על כניסת משאיות בשעות העומס לכביש 70 החוצה את העיר. הסיבה: החלטת עיריית חיפה האוסרת על כניסת משאיות לחיפה בשעות 9:30-6:30 ו-19:00-16:00. לדבריו של אלפסי, החלטה זו גורמת לעומס בקטע כביש 70 שעובר יקנעם.

אלפסי: “כל המשאיות שרוצות להגיע לחיפה או לגוש דן ולדרום נאלצות לעשות זאת דרך כביש 70 ולעבור דרך יקנעם – דבר שסותם את נתיבי הכבישים שממילא עמוסים בשל העבודות להרחבת כביש 6 שמתבצעות בימים אלה במקום. בשל כך נסיעה רגילה מיקנעם לחיפה ולצ’ק פוסט וגם בכיוון ההפוך, שאמורה להימשך 20 דקות בממוצע, מתארכת בכשעה”.

במכתב ששלח אלפסי למנכ”לית משרד התחבורה קרן טרנר נכתב: “אני דורש להציב תמרור האוסר על מעבר משאיות בשעות העומס בקטע כביש 70 שחוצה את יקנעם, אם החלטת עיריית חיפה לאסור על כניסת משאיות לעיר בשעות העומס לא תבוטל”. בתשובה למכתבו של אלפסי ענה המשנה למנכ”לית במשרד התחבורה עו”ד קובי בליטשטיין: “הנושא ידוע, אך למרות הצבת השלטים בחיפה אין אכיפה בנושא”.

אלפסי: “אם ממילא אין אכיפה בחיפה אז יש להסיר לאלתר את התמרורים בחיפה. לא אתן שתושבי יקנעם והאנשים שבאים לעבוד בפארקי ההייטק יהיו בני ערובה להחלטות לא הגיוניות של עיריית חיפה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר