אלפר, נקש וגולן-שטיינברג (צילום: אורלי זיילר, עמית עזריאל, מיכה בריקמן)
אלפר, נקש וגולן-שטיינברג (צילום: אורלי זיילר, עמית עזריאל, מיכה בריקמן)

אלפר הגיש תביעת לשון הרע בסך 840 אלף שקלים נגד גולן-שטיינברג ונקש

בתביעה שהוגשה היום (שלישי) טוען אלפר כי גולן-שטיינברג ונקש תיארו אותו בפרסומים שונים כמי ש"מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים מטעמים זרים" וכן "פרסמו בכזב שהוא בעלים של חברת נדל"ן, שבה הוא מכהן כדירקטור", וזאת "במטרה לייצר יש מאין ניגוד עניינים עם תפקידו הציבורי כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה"

פורסם בתאריך: 16.11.21 16:12

מ"מ ראש העירייה, מיכי אלפר, הגיש היום (שלישי) לבית משפט השלום בעיר תביעה בסך 840 אלף שקלים נגד חברות המועצה מ"קואליציית השינוי", עו"ד שרית גולן-שטיינברג וסופי נקש.

בתביעה, אותה הגישו בשמו של אלפר, עוה"ד עמית חדד ואביחי יהוסף, נכתב: "תביעה זו מוגשת בגין פרסומים חמורים של לשון רע בוטה, שקרית ופוגענית במיוחד. הנתבעות הפיצו לשון הרע חמורה, במסגרתה תיארו את התובע – סגן ראש עיריית חיפה וממלא מקומה ויושב ראש ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה – כמי ש'מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים', וזאת 'מטעמים זרים'…

"עוד פרסמה הנתבעת 1 (גולן-שטיינברג – ב"כ) במסגרת מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, כי התובע דן בבקשה להיתר שהובאה בפני רשות הרישוי המקומית, וזאת בעניין הקשור לנכס שבבעלותו הממוקם ברחוב טרומפלדור 44 בחיפה, ובכך לשיטת הנתבעת 1, היה התובע מצוי בניגוד עניינים בעת קבלת ההחלטה. כמו כן, פרסמה הנתבעת 1 כי התובע אישר, בחוסר סמכות, בקשה להיתר ברחוב אהבת ישראל 2 בחיפה, בתמורה לחצי עמוד פרסומת בעיתון 'יתד נאמן', ובכך, לשיטת הנתבעת 1, התובע קיבל תמורה עבור פעולה שלטונית שנעשתה במסגרת תפקידו. עוד בהקשר זה, העלילה הנתבעת 1 על התובע כי הוא 'אילץ' את מנהלת האגף לרישוי הבנייה, אורה פיסטינר, לאשר בקשות שונות בתחומה. הנתבעת 1, פרסמה גם ברשת החברתית פייסבוק פוסט, ממנו עולה באופן ברור כי התובע הוא מושחת, ומינויו לתפקיד חותר תחת המטרה לטהר משחיתות את עיריית חיפה מאנשים מושחתים כדוגמת התובע. עוד בהקשר זה, הנתבעת 1, פרסמה בכזב, כי התובע הוא בעלים של חברת נדל"ן המכהן בה כדירקטור, וזאת במטרה לייצר יש מאין ניגוד עניינים בין תפקידו הציבורי כיושב ראש ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה לבין הטענה השקרית לפיה התובע משמש יזם נדל"ן ודירקטור מכהן. בהאשמות אלו אין שמץ של אמת והן הופצו על ידי הנתבעות בזדון ומתוך כוונה מוצהרת לפגוע בתובע ובשמו הטוב, ובדרך זו לנסות ולערער את היציבות הפוליטית בעיר חיפה.

"כבר כעת ייאמר בלשון ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים: התובע לא פעל כדי לקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים מטעמים זרים; התובע לא דן בבקשה למתן היתר לנכס בבעלותו ולא אישר בקשה להיתר עבור תמורה כלשהי, לא כל שכן בחוסר סמכות; התובע לא אילץ אף גורם לאשר בקשות שונות; התובע הוא לא בעלים של חברת נדל"ן וממילא לא מכהן בה כדירקטור".

 

עוד נכתב בתביעה: "הנתבעות פרסמו את הדברים בכוונה להפיץ ברבים עלילת דם זדונית, בתקווה שזו תשיג 'כותרות' בתקשורת ודרכן תתפשט לציבור כולו. יתרה מזאת, בעידן בו אנו מצויים, טענה בדבר שחיתות פוליטית עשויה בסבירות גבוהה להתפשט כאש בשדה קוצים ולגרום נזק עצום ובלתי הפיך לשמו הטוב של התובע ולהביא להרס מוחלט של חייו ומחיקת כל הישגיו המקצועיים והאישיים. הנתבעות הפיצו את עלילת הבדים על התובע, אך ורק כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלהן ולנסות לפגוע בתובע, ובכך לערער את היציבות הפוליטית בעיר חיפה. הנתבעות עשו כן, במטרה לגדוע את פעילותו הציבורית הענפה של התובע, הפועל כאיש ציבור שנים רבות, וזאת בין היתר באמצעות פגיעה בשכרו, במעמדו ובהישגיו לאורך השנים."

בתביעה מבקש אלפר מבית המשפט לקבל את התביעה ולחייב את הנתבעות לשלם לו פיצויים בסכום של 840 אלף שקלים בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין. בנוסף, מבקש אלפר מבית המשפט להשית על הנתבעות את הוצאות ההליך, לרבות שכר טרחת עורך דין.

גולן-שטיינברג ונקש אמרו, כי לעת עתה הן לא יגיבו לדברים.

 


 

 


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שולמית, כרמל

    מה שמצחיק זה שהן כל הזמן מאיימות בתביעות דיבה ובסוף הן עצמן חטפו אחד…וגם לתובע יש עורך דין תותח, שיהיה לו בהצלחה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף הגיע הזמן כבר ….שיהיה בהצלחה מיכי היקר איש ציבור ישר ואמין המשך כך !!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יישר כוח למיכי אלפר שמפתיע אותי לטובה בהתנהלותו המקצועית והמכובדת.
    שתי הנתבעות ובמיוחד אחת מהן פועלות משנאה וגזענות . מזלזלות בנציגי ציבור. לא אוהבת את ההתנהלות הפופוליסטית שלהן ואת הגאוה והביטחון המופרז שבו הן מתנהלות.
    הגיע הזמן שיקחו אחריות על דיבריהן ואני מקווה שישלמו גם הוצאות משפט.

  4. אדריכל

    הלוואי וכל העירייה תהיה כמו 5% ממיכי. היחידי שעובד ומקדם. בהצלחה לו בתביעה נגד מפיצות השקרים

  5. תותח הבחור הזה

    עוזר לכולם ללא קשר עם כיפה או בלי.
    היחיד שבאמת מזיז דברים בניגוד לשר הצפצפניות.
    מאחל לו בהצלחה על כל הקופה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר