עינת קליש רותם ויעקב פינגולד (צילום: בועז כהן)
עינת קליש רותם ויעקב פינגולד (צילום: בועז כהן)

קליש-רותם הכריזה מלחמה על אתו"ס והודיעה: "אכהן כיו"ר הדירקטוריון"

בפתיחת ישיבת מועצת העיר הערב הטילה ראש העירייה פצצה, כשהודיעה על הדחתו של יעקב פיינגולד מראשות הדירקטוריון. קליש-רותם: "החל מישיבת הדירקטוריון הקרובה של אתו"ס אכהן כיו"ר החברה בפועל על כל המשתמע מכך". פיינגולד: נבדוק זאת משפטית, ואם היא צודקת, אז שתיהנה"

פורסם בתאריך: 1.3.22 19:08

ראש העיר עינת קליש-רותם הטילה פצצה הערב (שלישי) בישיבת מועצת העיר. לפני דקות אחדות היא הכריזה, במסגרת הודעות ראש העיר בפתיחת ישיבה המועצה, כי החל מישיבת הדירקטוריון הבאה של תאגיד אתו"ס, היא תשמש יו"ר הדירקטוריון וכי היא מדיחה את חבר המועצה יעקב פיינגולד מתפקיד זה. קליש ציינה, כי היא מסתמכת על סעיף 19 בתקנון התאגיד, שמעניק לה את הסמכות כראש העיר לעמוד בראשות הדירקטוריון.

לאחר שפירטה את סעיפי התקנון אמרה קליש-רותם: "ראש הרשות הוא המוסמך לכהן כיו"ר הדירקטוריון או למנות אחר תחתיו. הודעתי בחודש מאי על חזרתי לראשות הדירקטוריון במקום חבר המועצה יעקב פיינגולד והחלטתי ברת תוקף. אבהיר, כי החל מישיבת הדירקטוריון הקרובה של אתו"ס אכהן כיו"ר החברה בפועל על כל המשתמע מכך. חבר המועצה פיינגולד ימשיך לכהן כחבר דירקטוריון".

 

 

הודעה זו של קליש-רותם היא הכרזת מלחמה על חבר אופוזיצייצ השינוי יעקב פיינגולד. קליש-רותם כבר ניסתה להדיח אותו מהתפקיד בעבר, ועקב כך החלו להתנהל התכתבויות משפטיות בין ביניהם.

לדברי גורמים בעירייה, זהו רק צעד ראשון במלחמתה של קליש-רותם באופוזיציית השינוי והמאבק להחזיר לידיה את השליטה בתאגידים שעברו לידי חברי האופוזיציה.

פיינגולד, השוהה כעת באיטליה, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו נבדוק משפטית, ואם היא צודקת, אז שתיהנה. היא כבר רצתה להדיח אותי הזמנו, אבל אני מחזיק בחוות דעת שהיא לא יכולה הייתה לעשות זאת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יורם

    צריך לסגור את אתו"ס. להקים גוף חדש וצעיר שיטפל בתרבות בחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר