רואה החשבון ברלב (צילום: חגית הורנשטיין)
רואה החשבון ברלב (צילום: חגית הורנשטיין)

פרסום ראשון: משרד רואי החשבון ברלב תובע מעיריית חיפה יותר מחצי מיליון שקלים

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום טוען משרד רואי החשבון, כי העירייה הפרה את הסכם ההתקשרות איתו, כאשר מחודש יולי האחרון ועד סיום ההתקשרות בחודש נובמבר, העירייה לא שילמה לו את סכומי החשבוניות שהוגשו לה

פורסם בתאריך: 3.3.22 12:26

משרד רואי החשבון ברלב ושות', שנשכר על ידי העירייה לערוך ביקורת חקירתית, הגיש לבית משפט השלום תביעה נגד העירייה בסך של 538 אלף שקל.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין שרית שהרבני ואילון עישר, נכתב בין היתר: "התובעת היא משרד רואי חשבון, מהמובילים בישראל בתחום הביקורת החקירתית, העוסק בין היתר במניעה, איתור וכימות של מעשי שחיתות, הונאה, הלבנת הון וכספי טרור. הנתבעת, עיריית חיפה, היא גוף ציבורי הפועל על פי דין בתחומי העיר חיפה. התובעת זכתה במכרז שפרסמה הנתבעת והתקשרה עימה בהסכם למתן שירותי ביקורת חקירתית. הסכם זה החליף מתן שירותים קודם לכן, בהליכים הפטורים ממכרז. בהתאם להוראות ההסכם, התובעת התחייבה ליתן שירותי ביקורת חקירתית עבור הנתבעת והנתבעת התחייבה לשלם לתובעת עבור מתן שירות זה.

"יש לציין כי סמוך למועד החתימה על ההסכם, ניאותה התובעת ליתן הנחה לבקשת גזבר עיריית חיפה ולפנים משורת הדין (הנחת כמות) – מהמחיר אותו הציעה ואף זכתה בו במכרז (350 שקלים לשעת עבודה) והעמידה הסך על 310 שקלים לשעת עבודה במקביל לסיכום עם הגזבר על כמות שעות העבודה לחיוב עד 400 שעות עבודה בחודש ובתקווה כי הנתבעת תממש האופציה להארכת ההסכם.

 

 

"משהובילה פעילות התובעת, בין היתר, לחשיפת מעשים בלתי תקינים של גורמים בכירים בעירייה (בלשון עדינה), תוך שהתובעת פועלת לכל אורך מתן השירות בניקיון כפיים ובמקצועיות, החלו גורמים בנתבעת לנסות ולפגוע בתובעת ולסכל פעילותה בעירייה, באמצעות הפרה יסודית של ההסכם כך שבניגוד להוראות ההסכם, במהלך החודשים האחרונים, לא שולמה לתובעת התמורה אותה היא זכאית לקבל בגין השירותים. בנוסף, בחרה הנתבעת שלא לפעול לחידוש ההסכם ולא לממש האופציה, על מנת למנוע המשך פעילות התובעת אשר הובילה לניקוי האורוות וחיטוי המסדרונות האפלים באור השמש.

"עד חודש יולי 2021, שילמה הנתבעת את כל סכומי החשבוניות אשר הוגשו לה בצירוף דוחות השעות הרלוונטיים, כאשר מחודש יולי 2021 ועד סיום ההתקשרות – קרי 17 נובמבר 2021, הפסיקה הנתבעת להעביר התשלומים בגין השירותים שניתנו לה על ידי התובעת. הנתבעת, בחוסר תום לב, הודיעה לתובעת במסגרת מכתב מ-14 בדצמבר 2021, כי בכוונתה להפר ההסכם בין הצדדים הפרה יסודית וכי אין בכוונתה לשלם עבור חמש החשבוניות האחרונות שנשלחו אליה".

משום כך, מבקשת חברת רואי החשבון ברלב מבית המשפט לחייב את העירייה לשלם לה סכום של 538,590 אלף שקלים בצירוף ריבית והצמדה.

מעיריית חיפה נמסר כי לא יגיבו לדברים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    מצוין. תקווה שבמהלך המשפט הם ידרשו לפרט את העבודה, ומושא החקירות שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר