אוהדי מכבי מתקבצים לחגיגת ניצחון מאולתרת בשנה שעברה (צילום: בועז כהן)
אוהדי מכבי מתקבצים לחגיגת ניצחון מאולתרת בשנה שעברה (צילום: בועז כהן)

נקש דורשת מהעירייה לשריין כבר עכשיו 600 אלף שקלים לחגיגות האליפות של מכבי חיפה

דרישה זו העבירה סגנית ראש העיר ויו"ר ועדת כספים סופי נקש לגזבר העירייה לפני שעה קלה. עוד דורשת נקש כי את החגיגות תפיק החברה העירונית אתו"ס. נקש: "אנחנו לא מוכנים שיהיה ביזיון כמו שהיה בשנה שעברה. מגיע לקבוצת הכדורגל שעבדה קשה כל השנה להביא תואר אליפות שעיריית חיפה תכבד אותה"

פורסם בתאריך: 8.5.22 09:23

יו"ר ועדת הכספים, סגנית ראש העירייה סופי נקש, פנתה הבוקר (ראשון) לגזבר העירייה, שמואל מרמלשטיין, בדרישה לשריין מבעוד מועד תקציב לחגיגות האליפות של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה. הפנייה מגיעה לאור הסיכוי, כי כבר השבוע תוכרז הקבוצה כאלופת המדינה.

בפנייתה למרמלשטיין כותבת נקש: "אבקש להכליל בוועדת הכספים הקרובה, שתתקיים ב-15 בחודש, העברה תקציבית של 600 אלף שקלים מהרזרבה לאתו"ס עבור חגיגות האליפות של מכבי חיפה. אני שולחת את המייל כבר עכשיו על מנת שתהיה התארגנות מיטבית על מנת להימנע מהביזיון שקרה שנה שעברה".

בשנה שעברה ספגה העירייה ביקורות קשות, לאחר שביקשה לקיים את אירוע האליפות במגרשי אגריטק עם עדן בן זקן, אולם המשטרה הוציאה לאירוע צו סגירה ביום שבו תוכנן להתקיים. לטענת המשטרה, המבקשים מטעם המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי. מנגד, העירייה טענה, כי "מארגני האירוע עמדו בכל הדרישות, לרבות אבטחה מוגברת ודרישות מהנדסים". האירוע לא התקיים בסופו של דבר, והאוהדים לא חיכו וקיימו עוד באותו היום חגיגות אליפות ספונטניות ברחבת אצטדיון סמי עופר.

סופי נקש (צילום: עמית עזריאל)

סופי נקש (צילום: עמית עזריאל)

 

 

שבועיים אחר כך פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", כי בעירייה לא מתכוונים לוותר על החגיגות וכי מתוכננת להתקיים חגיגת אליפות ללא אמן אורח בהאנגר בנמל חיפה, אולם גם אז התברר, כי מספר המשתתפים שתותר להם הכניסה לאירוע עומד על 8000 – מספר מגוחך לאור מספר האוהדים העצום שיש לקבוצה. גם אירוע זה לא יצא לפועל בסופו של דבר.

כבר אז יצאה נקש נגד התנהלות העירייה בנושא ודרשה לדעת כמה הוציאה העירייה על החגיגה שתוכננה ולא התקיימה, שכן ההגברה והתשתית לקיום האירוע כבר הוזמנו וגם נחתם הסכם עם בן זקן. מתשובות שקיבלה נקש לשאילתה שהגישה עלה, כי ההוצאות על החגיגות שלא התקיימה הסתכמו ב-300 אלף שקלים, לא כולל תשלום לבן זקן שאמורה הייתה לקבל 117 אלף ש"ח. בשל החתימה על חוזה עם עדן בן זקן, נקבע כי תופיע בחיפה באירוע עירוני פומבי אחר.

נקש אמרת ל"כלבו – חיפה והקריות": אנחנו לא מוכנים שיהיה ביזיון כמו שהיה בשנה שעברה. אני מבקשת להעביר 600 אלף שקלים לאתו"ס כדי שיפיקו את חגיגות האליפות עם אמן, עם הרבה שמחה, כמו שצריך. אין פה הרבה שמחות בעיר ולא ניתן לראש העיר להחריב את החגיגה כמו בשנה שעברה. מגיע לקבוצת הכדורגל מכבי חיפה שעבדה קשה כל השנה להביא תואר אליפות שעיריית חיפה תכבד אותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפה. מכספי ציבור מימון למכבי חיפה. נשכר של השחקנים כל כך גבוה. שישלמו מכיסם.

  2. שישה דברים שאפשר לעשות ב600000 שח

    1. יום כיף לניצולי שואה
    2. מחשב נייד לכל תלמיד
    3. תשלום למורים עבור תגבור תלמידים בקיץ
    4. שיפוץ מבנים בעיר
    5. שינוע כל חזירי הר מחוץ לעיר
    6. החלפת פחי זבל בעיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר