הדור הוותיק ודור ההמשך ברוטרי (צילום: יח"צ)
הדור הוותיק ודור ההמשך ברוטרי (צילום: יח"צ)

מועדון רוטרי חיפה מצעיר את השורות

המועדון הוותיק, שחבריו עוסקים בפעילות התנדבותית של מעורבות בקהילה ותמיכה בפרויקטים הומניטריים, החליט לצרף לשירותיו קבוצה של אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים צעירים שיהוו את דור ההמשך

פורסם בתאריך: 18.6.17 11:17

הסניף החיפאי של הארגון הוותיק רוטרי, אשר עוסק בפעילות התנדבותית, צירף לאחרונה אנשי עסקים צעירים ומשפיעים ממגוון תחומים, כאשר המטרה בכך היא שקבוצת החברים החדשים תהווה את דור ההמשך שינהיג את המועדון בעתיד.

את המהלך לצירוף החברים החדשים מובילים נשיאת המועדון לשעבר יוכי פלר ונשיא המועדון לשעבר וחבר הנהלת רוטרי ישראל שלמה אסיף. למועדון הצטרפו עו"ד סיון זילברמן המתמחה בגישור, מקים בית הספר לצילום בטכניון קובי גופר, דלית מגיד מבעלות חברת פ.ר.ש אשר עוסקת בפרויקטים של בטיחות בנהגיה, סוכן הביטוח אביאל בוכניק, הבעלים והמנכ"ל של חברת רפואון איציק פדידה, מנהלת מרכז האשראי בבנק לאומי ליאת שרף ומנהל המרכז הבינלאומי ליישוב סכסוכים מועד עודה.

רוטרי הוא מועדון בינלאומי של אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים העוסקים במעורבות בקהילה ותמיכה בפרויקטים הומניטריים. הארגון חרת על דגלו פעילות א-פוליטית ללא הבדלי גזע, דת, מין ולאום. בארץ יש עשרות מועדונים שחברים בהם ישראלים מכל הדתות.

המועדון החיפאי נוסד בשנת 1933, והוא הוותיק והגדול מבין מועדוני רוטרי בישראל. הוא מונה כ-100 חברים ותומך בפרויקטים רבים כמו גן הילד, בית מגל, החצר הנשית, שמחה לילד, אמץ תלמיד, בית הספר אבן גבירול, פרויקט הנואם הצעיר ובית מילר. בשנת 2016 חילק המועדון מלגות בשווי של 120,000 שקל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר