300,000 שקל יוקצו לסירוס חתולים בחיפה

במסגרת הפעילות יחוסנו החתולים גם נגד כלבת. "העיקור מקטין את מספר חתולי הרחוב, משפר את בריאותם ומאריך את חייהם", אמר סגן מנהל השירות הווטרינרי בעירייה ד"ר יאיר וייס

פורסם בתאריך: 18.6.17 13:37

עיריית חיפה מסרה היום (ראשון) כי משרד החקלאות אישר הקצבה של 300,000 שקל לצורך עיקור וסירוס של חתולי רחוב בעיר. במסגרת זאת גם יחוסנו החתולים נגד מחלת הכלבת. בהודעת העירייה צוין כי אישור התקציב על ידי משרד החקלאות משקפת היענות של המשרד לבקשתה להגדיל את תקציב הפעילות המתבצעת באופן שוטף על ידי העירייה לעיקור ולסירוס חתולים בעיר.

עוד נכתב בהודעה: "במסגרת הפעילות שאותה מקיים השירות הווטרינרי בעיריית חיפה לעיקור וסירוס חתולי רחוב, נאספים החתולים מכל רחבי העיר, עוברים את הניתוח על ידי רופא וטרינר מוסמך ונבדקים ומחוסנים נגד מחלת הכלבת. למחרת היום, לאחר התאוששותם, מוחזרים החתולים למקום שממנו הם נאספו. מדובר בהמשך לפעילות השוטפת של העירייה שבמהלכה עוקרו, סורסו וחוסנו נגד מחלת הכלבת עשרות אלפי חתולי רחוב בכל רחבי העיר".

סגן מנהל השירות הווטרינרי בעיריית חיפה ד"ר יאיר וייס: "לעיקור החתולים יש השלכה ישירה על איכות חייהם של התושבים ושל החתולים כאחד. העיקור מקטין את מספר חתולי הרחוב, משפר את בריאותם ומאריך את משך חייהם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר